Przetargi.pl
USŁUGI INSPEKTORA INWESTORSKIEGO NADZORU TECHNICZNEGO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH INWESTYCJI I REMONTÓW OBIEKTÓW BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ KOBIERZYCE.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI INSPEKTORA INWESTORSKIEGO NADZORU TECHNICZNEGO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH INWESTYCJI I REMONTÓW OBIEKTÓW BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH PRZEZ GMINĘ KOBIERZYCE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi inspektora inwestorskiego nadzoru technicznego robót ogólnobudowlanych inwestycji i remontów obiektów budowlanych realizowanych przez Gminę Kobierzyce. 1. Nadzór inwestorski, obejmować będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego i inne w zakresie nadzoru nad wykonaniem zleconych robót budowlanych tj. w szczególności: a. sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji projektowej przed jej odbiorem, konsultacja merytoryczna w zakresie przygotowywanych na zlecenie Urzędu Gminy w Kobierzycach projektów budowlanych (tj. udział w spotkaniach z projektantami, ocena rozwiązań projektowych), b. weryfikacja kosztorysów ofertowych, c. przekazywanie placu budowy, zgłaszanie rozpoczęcia budowy, rejestracja dziennika we współpracy z Wykonawcą robót, d. sprawowaniu systematycznej kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumen-tacją i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, e. sprawdzenie poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań, f. wyjaśnienie wątpliwości Wykonawców prac, co do zastosowanych rozwiązań i rozstrzygania tych problemów z Projektantem, g. sporządzanie w porozumieniu z Wykonawcą i Projektantem dokumentów dotyczących konieczności realizacji robót nie ujętych w dokumentacji projektowej lub zamiennych wraz z weryfikacją ich wartości, w uzgodnieniu z Zamawiającym. h. uczestniczenie we wszystkich odbiorach, spotkaniach i naradach, na które Wykonawca zostanie zaproszony, i. sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowla-nych, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, j. sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, k. uczestniczeniu przy próbach i odbiorach technicznych, l. stwierdzaniu wad i usterek robót budowlanych oraz potwierdzaniu ich usunięcia, m. wszelkie czynności formalno prawne w imieniu inwestora od rozpoczęcia do zakończenia procesu budowlanego (np. rejestracja dziennika budowy, przekazywanie w imieniu Zamawiającego placu budowy ,określaniu zakresu robót w przypadku braku dokumentacji technicznej, ocenę stanu technicznego obiektów budowlanych, występowanie do producentów i dostawców materiałów o stanowisko w sprawach technicznych dotyczących użytych materiałów wyegzekwowanie od wykonawcy robót kompletu dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie itp.), n. potwierdzenie zaawansowania prac Wykonawcom realizującym roboty na umowy ryczałtowe, sprawdzaniu kosztorysów, o. analizowanie i potwierdzanie poprawności przedstawionych dokumentów rozliczeniowych oraz przekazywanie ich do ostatecznego zatwierdzenia Zamawiającemu, p. ścisłej współpracy z Zamawiającym gwarantującej prawidłową realizację inwestycji i remontów, reprezentowanie interesów Zamawiającego i działania na jego dobro, w tym reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z Inspektorem Nadzoru Budowlanego, przekazywanie na bieżąco informacji ze stanu zaawansowania inwestycji. q. Udział w pracach komisji organizowanych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego (PINB) o/Wrocław w zakresie działania tego organu w sprawach związanych terytorialnie z Gmina Kobierzyce, zakłada się posiedzeń komisji (w tym wizje lokalne w terenie, kontrole nieruchomości) z udziałem nadzoru ok. 100 rocznie (12 m-cy) r. W ofercie należy wskazać osobę uprawniona do zastępowania inspektora nadzoru w trakcie jego urlopu lub innych sytuacji, z wyrażona zgodą osoby zastępującej inspektora nadzoru - w celu zapewnienia ciągłości nadzoru, s. Udział w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego (doradztwo, planowanie - ok. 100 spotkań rocznie /12 m-cy) Dodatkowe wymagania: a. Na żądanie Zamawiającego inspektor zobowiązany jest do przybycia na wskazane miejsce budowy (teren Gminy Kobierzyce) w czasie nie dłuższym niż 120 min. od momentu powiadomienia. b. W trakcie realizacji inwestycji wymagana jest codzienna obecność na placu budowy (dotyczy również sobót). 2. W ramach obowiązków, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca może: a. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, - przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - wnioskować do Zamawiającego o zmianę kierownika budowy lub robót (w przypadku nieprawidłowego wywiązywania się przez nich z obowiązków); b. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót: - dokonania poprawek bądź rozbiórki i ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynu-acja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgod-ność z projektem lub pozwoleniem na budowę - obniżyć wartość elementu lub całego rodzaju robót w przypadku niedostatecznej jakości wykonanych robót mających charakter wady trwałej. 3. Wykonawca oprócz czynności wynikających z postanowień pkt. 1-2, powinien: a. wizytować front robót tak często jak to będzie konieczne, aby zapewnić prawidłowy przebieg realizacji budowy ( postęp robót, kontrolę zgodności z dokumentacją, ustaleniami i sztuką budowlaną, zachowanie terminów ) zgodnie z obowiązkami wynikającymi z prawa budowlanego oraz na żądanie Zamawiającego w każdym czasie; b. inicjować narady koordynacyjno-techniczne i brać udział w pracach komisji powoływanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego; c. współdziałać przy organizowaniu czynności wprowadzenia, prób, badań, atestacji, odbiorów itp., stosownie do zaawansowania robót ; d. przedstawiać Zamawiającemu informacje o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać. 4. W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy także realizacja nadzoru opisanego jak wyżej nad robotami budowlanymi zleconymi przez Zamawiającego wykonawcy robót budowlanych poprzez zamówienia dodatkowe lub uzupełniające, w tym uprzednie opiniowanie konieczności ich wykonania. 5. Kompleksowe usługi nadzoru będącem przedmiotem niniejszego zamówienia będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego w ramach umowy odrębnymi zleceniami. Inspektor Nadzoru i jego zastępca wskazani przez Wykonawcę w ofercie i wykazie uczestników będą osobami bezpośrednio uczestniczącymi w realizacji zamówienia. Oszacowana wartość inwestycji w branży ogólnobudowlanej wyniesie ok. w roku 2014 - 10 -14.000.000,00 zł w roku 2015 - 10 -14.000.000,00 zł w roku 2016 - 10 -14.000.000,00 zł w roku 2017 - 10 -14.000.000,00 zł Zamawiający zastrzega się, że podana informacja nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówień w tej wysokości. Faktyczna kwota robót będzie wynikała z rzeczywistego wykonania budżetu Gminy w poszczególnych latach realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 17.000,00 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem X. pkt. 5 SIWZ. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach