Przetargi.pl
USŁUGI INKASENCKIE ŚWIADCZONE U ODBIORCÓW GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI INKASENCKIE ŚWIADCZONE U ODBIORCÓW GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych na terenie gminy Lubin. Zakres czynności inkasentów (spółek inkasenckich): 1. Rozliczanie a) odczyty urządzeń służących do pomiaru ilości pobieranej wody i odprowadzanych ścieków przez odbiorcę min. raz w miesiącu. Na usługę odczytu wskazań liczników wodomierzowych składają się następujące czynności: - sprawdzenie zgodności danych odbiorcy oraz danych licznika ze stanem rzeczywistym, - sprawdzenie prawidłowości działania licznika, - sprawdzenie prawidłowości stanu oplombowania licznika, - dokonanie odczytu wskazań licznika głównego i ogrodowego oraz ich zapisu na nośniku magnetycznym PSION - drukowanie i wydawanie faktur dla odbiorcy, - dokonywanie zapisu ewentualnych usterek lub braków w zakresie stanu technicznego licznika i przekazywanie ich do służb technicznych, - zgłaszanie odbiorców wody, których danych nie ma w rejestrze komputera inkasenckiego lub na rejestrze odczytów, - pobieranie i przekazywanie danych (odczytów wodomierzy) z poszczególnych rejonów (zgrywanie danych do głównego komputera) w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu, - Zamawiający dopuszcza 5% niezrealizowanych odczytów poprzez wystawienie powiadomień oraz pozostawienie u odbiorcy. Zamawiający udostępnia sprzęt komputerowy w ilości 5 kpl oraz drukarki w ilości 5 kpl. Wszelkie naprawy sprzętu i materiałów eksploatacyjnych należeć będą do Wykonawcy. 2. Windykacja a) doręczanie dłużnikom wezwań do zapłaty za pisemnym potwierdzeniem odbioru, - przyjęcie dokumentów od Zamawiającego (zbiorcza lista wezwań, dwa egzemplarze wezwań dla każdego dłużnika), - sprawdzenie prawidłowości wezwań do zapłaty w zakresie danych osobowych odbiorcy, - doręczenie wezwania do zapłaty osobie, której dane widnieją w nagłówku Wezwania (odbiorcy) za pokwitowaniem, - zwrot dokumentów do Zamawiającego, b) ujawnianie nielegalnego poboru wody, - w przypadku stwierdzenia nielegalnego poboru wody Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego - sporządzanie dokumentacji poprzez spisanie notatki służbowej. 3.3. Obsługa klienta - wręczenie jednego egzemplarza umowy odbiorcy, - przekazanie jednego podpisanego egzemplarza Zamawiającemu, - doradztwo w zakresie obsługi odbiorców - przekazywanie odbiorcy ustnej informacji na temat procedur sprzedaży, obsługi klienta, przyłączania odbiorców do sieci dystrybucyjnej, rozliczania itp., na życzenie Zamawiającego. 4. Obszary, na jakich świadczone będą usługi: 1 Osiek 2 Siedlce 3 Miroszowice 4 Księginice 5 Składowice 6 Ustronie 7 Zalesie 8 Dąbrowa Górna 9 Niemstów 10 Chróstnik 11 Czerniec 12 Kłopotów 13 Miłosna 14 Miłoradzice 15 Pieszków 16 Krzeczyn Wielki 17 Krzeczyn Mały 18 Gorzyca 19 Szklary Górne 20 Obora 21 Raszówka 22 Gogołowice 23 Gorzelin 24 Karczowiska 25 Zimna Woda 26 Wiercień 27 Raszowa 28 Raszowa Mała 29 Buczynka 30 Lisiec 31 Bukowna Zamawiający wymaga przejęcie pracowników dotychczas wykonujących obowiązki inkasentów w GZUKiM, na podstawie art.231 Kodeksu Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 655000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=43&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach