ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE ogłasza przetarg
- Adres: 70-310 Szczecin, al. Piastów 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 91 449 49 18
- Data zamieszczenia: 2023-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
al. Piastów 17
70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 91 449 49 18
REGON: 320588161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby konferencji pn. Materiały Polimerowe Pomerania – Plast 2023 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby organizowanej przez Zamawiającego w Międzyzdrojach lub Świnoujściu (woj. Zachodniopomorskie) trzydniowej (w dniach od 24.05.2023 r. do 26.05.2023 r.) konferencji naukowej „Materiały Polimerowe Pomerania - Plast 2023” organizowanej przez Katedrę Technologii Chemicznej Organicznej i Materiałów Polimerowych ZUT w Szczecinie (zwanej dalej „Konferencją”). Wszystkie wykłady, sesja posterowa, przerwy kawowe, miejsce dla wystawców z przemysłu, obiady, kolacje powinny znajdować się na tym samym poziomie. Ramowy program Konferencji z opisem przedmiotu zamówienia podaje załącznik nr 2 SWZ.2. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzą takie podstawowe rodzaje usług, podlegających wykonaniu w okresie trwania Konferencji, jak:1) Zapewnienie i udostępnienie pokoi hotelowych w hotelu, w którym odbywa się konferencja (wraz z serwowaniem śniadania) dla pracowników Zamawiającego:a) 1 pokój jednoosobowy w terminie 23-25.05.2023b) 2 pokoi dwuosobowych w terminie 23-26.05.2023c) 1 pokój trzyosobowy w terminie 24-26.05.2023d) 4 pokoi dwuosobowych w terminie 24-26.05.2023e) 1 pokój jednoosobowy w terminie 24-26.05.20232) Zapewnienie gotowości udostępnienia dodatkowo 50 pokoi hotelowych jednoosobowych i 25 pokoi hotelowych dwuosobowych typu twin, dla innych zainteresowanych uczestników Konferencji, z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 4 poniżej;3) Udostępnianie Sal na potrzeby obrad Konferencji, które zlokalizowane są na jednej kondygnacji hotelu 4) Świadczenie usług restauracyjnych (lunche/bankiet/biesiada grillowa oraz przerwy kawowe w formie bufetu kawowego);5) Udostępnienie przestrzeni hotelowych (wewnątrz budynku hotelu, na tej samej kondygnacji, co sale udostępnione na obrady konferencyjne, jak w pkt. 3 powyżej) na potrzeby Zamawiającego jako organizatora Konferencji związane z rejestracją uczestników Konferencji (tzw. strefa rejestracji) oraz prezentacji materiałów Konferencyjnych (przestrzeń na tzw. sesje posterowe) oraz miejsca na stoiska wystawców (przestrzeń w holu głównym hotelu) 3. Szczegółowo rodzaj i zakres usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia oraz liczbę uczestników Konferencji, dla których te usługi maja być wykonane - podaje Ramowy Program Konferencji z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ) oraz Wzór Umowy (załącznik nr 5 SWZ). 4. Wymagany minimalny okres gotowości do zapewnienia jedno i dwuosobowych pokoi hotelowych, tj. usługa, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej podaje § 4 ust. 2 Wzoru Umowy. Ewentualne, podlegające wykonaniu następczo w stosunku do usługi, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej, usługi jak udostępnienie (wynajem) wskazanych tam pokoi jedno i dwuosobowych i zakwaterowanie w nich zainteresowanych uczestników Konferencji (z ewentualnymi usługami towarzyszącymi w postaci serwowanego dla nich śniadania) nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje, że uczestnicy Konferencji będą zainteresowania skorzystaniem z pokoi hotelowych, o których mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej (szczegółowe postanowienia w tym zakresie podaje § 4 Wzoru Umowy). 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi, o których mowa w ust. 2 powyżej składające się na przedmiot niniejszego zamówienia odbywały się w jednym, co najmniej czterogwiazdkowym, hotelu położonym w granicach administracyjnych miasta Świnoujście lub Międzyzdroje, o potencjale techniczno-organizacyjnym zdolnym do należytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania, w szczególności zdolnym do zapewnienia pokoi hotelowych o rodzaju i liczbie wskazanej w § 2 ust. 2 pkt 1) i 2) Wzoru Umowy, pomieszczeń wymaganych na podstawie § 2 ust. 2 pkt 3) Wzoru Umowy oraz usług restauracyjnych, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Wzoru Umowy dla wskazanej tam liczby 100 osób, jako możliwej liczby uczestników Konferencji. Ponadto hotel jak wyżej musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. widna, podjazdy, itp.) oraz posiadać parking dla gości hotelu spełanijący wymagania określone w § 3 ust. 3 Wzoru Umowy. 6. Warunki wykonania zamówienia, w tym szczegółowy zakres świadczeń składających na przedmiot niniejszego zamówienia - zawierają postanowienia Ramowego Programu Konferencji z opisem przedmiotu zamówienia oraz Wzoru Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa organizacji wyjazdu studyjnego na Litwę pn. ” Innowacyjne przetwórstwo rolno - spożywcze” dla 20 uczestników w ramach Planu Operacyjnego KSOW na lata 2024-2025 w zakresie SIR
Dodano: 2024-04-10 - „Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Teatru Polskiego w Szczecinie”
Dodano: 2024-02-21 - „Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Teatru Polskiego w Szczecinie”
Dodano: 2023-12-12 - Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby szkoleń w ramach organizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie programu doradczego z zakresu akwakultury
Dodano: 2023-09-22 - Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby szkoleń w ramach organizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie programu doradczego z zakresu akwakultury
Dodano: 2023-08-14 - Usługa hotelarska w Mielnie na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film w CK 105 w 2023 roku.
Dodano: 2023-06-09 - Świadczenie usług hotelarskich w związku z organizowanymi konferencjami naukowo-szkoleniowymi
Dodano: 2023-04-04 - Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych dotyczących wykorzystania ekonomii społecznej
Dodano: 2023-01-20 - Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Teatru Polskiego w Szczecinie : listopad 2022 – grudzień 2023
Dodano: 2022-12-09 - Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Teatru Polskiego w Szczecinie : listopad 2022 – grudzień 2023
Dodano: 2022-11-18