Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 0-12 623 77 41
- Data zamieszczenia: 2010-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23 23
30-003 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, fax. 0-12 623 77 41
REGON: 35714205400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi hotelarsko - gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych w rejonie Rożnowa w ramach realizacji projektu: Modernizacja sytemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja pełnego zaplecza usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjno-wykładowych dla uczestników szkoleń w terminie od września 2010 r. do kwietnia 2011r. w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja systemu doskonalenie kadr szkół zawodowych w Małopolsce. Miejsce realizacji usługi: rejon Rożnowa, tj. okolica w promieniu 10 km od miejscowości Rożnów w województwie małopolskim. 1.1. Wymaga się aby hotel spełniał standard hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdkowego w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz.169), i zapewniał zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej oraz parking dla uczestników na terenie jednego, ogrodzonego kompleksu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. USŁUGI HOTELOWE: Usługa hotelarska obejmuje cztery doby noclegowe dla 380 osób z tego: a) sześć grup (po 40 osób + 2 trenerów) b) dwie grupy (po 50 osoby + 2 trenerów) c) jedna grupa 23 osobowa + trener. Przyjazd i zakwaterowanie uczestników przewiduje się w I dniu w godzinach porannych: około 9.00. Wyjazd i wykwaterowanie przywiduje się w V dniu w godzinach popołudniowych ok. 19.00. Świadczenie usług hotelowych odbywać się będzie w obiekcie zapewniającym gościom w ramach prowadzonej działalności całodzienne wyżywienie. Wyposażenie pokoi hotelowych musi odpowiadać wymogom hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowego, w rozumieniu przepisów przywołanych w ust.1.1. Świadczenie ww. usług hotelowych obejmuje: - noclegi dla uczestników szkoleń w standardowych pokojach trzy lub dwuosobowych (oddzielne łóżka) z pełnym węzłem sanitarnym, - noclegi dla trenerów w pokojach jednoosobowych wraz z zapleczem sanitarnym. Każdorazowo na 5 dni przez przed terminem poszczególnych szkoleń Zamawiający poinformuje o dokładnych ilościach osób i trenerów. 2.2. CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE dla uczestników i trenerów szkoleń (17 grup+ trenerzy) obejmujące w ramach każdego z cykli szkoleniowych: a) I dzień cyklu szkoleniowego - zakwaterowanie, obiad, kolacja oraz wieczorek integracyjny w formie ogniska z grillem, b) II-IV dzień cyklu szkoleniowego - śniadanie, obiad, kolacja, c) V dzień cyklu szkoleniowego - śniadanie i obiad, wykwaterowanie. d) W każdym z pięciu dni cyklu szkoleniowego - po dwie przerwy kawowe. 2.2.1. Szczegółowe wymagania odnośnie wyżywienia zawiera załącznik numer 2 do umowy. 2.3.WYNAJEM SAL KONFERENCYJNO-WYKŁADOWYCH: Przedmiot zamówienia obejmuje również wynajem 2 sal wykładowych na każdy pięciodniowy cykl szkoleniowy (od środy do niedzieli) dla 17 grup (I dzień: od godz. 10.00 do 19.00, II-V dzień: 9.00 - 19.00). Każda sala powinna pomieścić min. 25 osób, oraz posiadać następujący sprzęt audiowizualny: ekran, projektor multimedialny, flip chart, nagłośnienie. Sale powinny znajdować się w ośrodkach, w których zakwaterowana jest grupa uczestników lub w bezpośrednim sąsiedztwie takiego ośrodka (do 100m). W sali musi znajdować się: odpowiednia liczba stołów i krzeseł z możliwością dowolnej aranżacji ich ustawienia (preferuje się układ stołów szkolny i ustawienie w podkowę). Ponadto sale muszą spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, być ogrzewane, posiadać oświetlenie, zaplecze sanitarne, w tym toalety. 2.4 INNE ISTOTNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OŚRODKA HOTELOWEGO: 3.2.4.1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bezpłatny parking (liczba miejsc uzależniona od liczebności uczestników: min. 40 miejsc parkingowych), 2.4.2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce na umieszczenie standów reklamowych i materiałów informacyjno-promocyjnych przez salą konferencyjną. 2.4.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników podanej w załączniku nr 2 na 5 dni przed terminem poszczególnych cykli szkoleniowych. 2.4.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów realizacji poszczególnych cykli szkoleniowych. 2.4.6. Dokładne terminy oraz ilości jednostek usług będą przekazywane Wykonawcy w trakcie trwania umowy. 2.4.7. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia. Szczegółowy harmonogram szkoleń, wyszczególnienie noclegów, najmu sal szkoleniowych oraz codziennego wyżywienia zawiera załącznik Nr 2. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu i dołączyć do oferty: dokładny adres i nazwę obiektu oraz propozycje menu na jeden cykl szkoleniowy (5 dni). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja konferencji w terminie od 19 października 2016 r. do 21 października 2016 r. związana z realizacją projektu OLAF - 2015-2124: Analiza Kryminalna jako narzędzie zwalczania nielegalnego handlu międzynarodowego oraz walki z przemytem towarów akcyzowych, ukierunkowane na przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom godzącym w interesy ekonomiczne Unii Europejskiej w ramach Programu Hercule III 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja seminarium w terminie od 06 września 2016 r. do 09 września 2016 r. związanego z realizacją projektu OLAF - 2015-2124: Analiza Kryminalna jako narzędzie zwalczania nielegalnego handlu międzynarodowego oraz walki z przemytem towarów akcyzowych, ukierunkowane na przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom godzącym w interesy ekonomiczne Unii Europejskiej w ramach Programu Hercule III 2014-2020
Dodano: 2016-07-22 - Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie świadczone w sezonie koncertowym 2016/2017, znak sprawy: ZA.271.2.2016
Dodano: 2016-07-01 - Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki
Dodano: 2016-06-06 - Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniem dla 30 prelegentów podczas dwudniowej konferencji Digital Dragon 2016
Dodano: 2016-04-12 - Zapewnienie zaplecza technicznego do przeprowadzenia cyklu szkoleń pn. Doskonalenie zawodowe kadr turystyki wiejskiej w Małopolsce
Dodano: 2016-04-04 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 4 gwiazdki Część 3 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii 5 gwiazdek
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie usługi zapewnienia wyżywienia, miejsc noclegowych oraz infrastruktury sportowej na potrzeby zimowego obozu szkoleniowego prowadzonego przez Instytut Kultury Fizycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Festiwalu Misteria Paschalia 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 4 gwiazdki
Dodano: 2016-01-28