Przetargi.pl
Usługi hotelarsko - gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych w rejonie Rożnowa w ramach realizacji projektu: Modernizacja sytemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 0-12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, fax. 0-12 623 77 41
    REGON: 35714205400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi hotelarsko - gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych w rejonie Rożnowa w ramach realizacji projektu: Modernizacja sytemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja pełnego zaplecza usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjno-wykładowych dla uczestników szkoleń w terminie od września 2010 r. do kwietnia 2011r. w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja systemu doskonalenie kadr szkół zawodowych w Małopolsce. Miejsce realizacji usługi: rejon Rożnowa, tj. okolica w promieniu 10 km od miejscowości Rożnów w województwie małopolskim. 1.1. Wymaga się aby hotel spełniał standard hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdkowego w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz.169), i zapewniał zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej oraz parking dla uczestników na terenie jednego, ogrodzonego kompleksu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. USŁUGI HOTELOWE: Usługa hotelarska obejmuje cztery doby noclegowe dla 380 osób z tego: a) sześć grup (po 40 osób + 2 trenerów) b) dwie grupy (po 50 osoby + 2 trenerów) c) jedna grupa 23 osobowa + trener. Przyjazd i zakwaterowanie uczestników przewiduje się w I dniu w godzinach porannych: około 9.00. Wyjazd i wykwaterowanie przywiduje się w V dniu w godzinach popołudniowych ok. 19.00. Świadczenie usług hotelowych odbywać się będzie w obiekcie zapewniającym gościom w ramach prowadzonej działalności całodzienne wyżywienie. Wyposażenie pokoi hotelowych musi odpowiadać wymogom hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowego, w rozumieniu przepisów przywołanych w ust.1.1. Świadczenie ww. usług hotelowych obejmuje: - noclegi dla uczestników szkoleń w standardowych pokojach trzy lub dwuosobowych (oddzielne łóżka) z pełnym węzłem sanitarnym, - noclegi dla trenerów w pokojach jednoosobowych wraz z zapleczem sanitarnym. Każdorazowo na 5 dni przez przed terminem poszczególnych szkoleń Zamawiający poinformuje o dokładnych ilościach osób i trenerów. 2.2. CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE dla uczestników i trenerów szkoleń (17 grup+ trenerzy) obejmujące w ramach każdego z cykli szkoleniowych: a) I dzień cyklu szkoleniowego - zakwaterowanie, obiad, kolacja oraz wieczorek integracyjny w formie ogniska z grillem, b) II-IV dzień cyklu szkoleniowego - śniadanie, obiad, kolacja, c) V dzień cyklu szkoleniowego - śniadanie i obiad, wykwaterowanie. d) W każdym z pięciu dni cyklu szkoleniowego - po dwie przerwy kawowe. 2.2.1. Szczegółowe wymagania odnośnie wyżywienia zawiera załącznik numer 2 do umowy. 2.3.WYNAJEM SAL KONFERENCYJNO-WYKŁADOWYCH: Przedmiot zamówienia obejmuje również wynajem 2 sal wykładowych na każdy pięciodniowy cykl szkoleniowy (od środy do niedzieli) dla 17 grup (I dzień: od godz. 10.00 do 19.00, II-V dzień: 9.00 - 19.00). Każda sala powinna pomieścić min. 25 osób, oraz posiadać następujący sprzęt audiowizualny: ekran, projektor multimedialny, flip chart, nagłośnienie. Sale powinny znajdować się w ośrodkach, w których zakwaterowana jest grupa uczestników lub w bezpośrednim sąsiedztwie takiego ośrodka (do 100m). W sali musi znajdować się: odpowiednia liczba stołów i krzeseł z możliwością dowolnej aranżacji ich ustawienia (preferuje się układ stołów szkolny i ustawienie w podkowę). Ponadto sale muszą spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, być ogrzewane, posiadać oświetlenie, zaplecze sanitarne, w tym toalety. 2.4 INNE ISTOTNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OŚRODKA HOTELOWEGO: 3.2.4.1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bezpłatny parking (liczba miejsc uzależniona od liczebności uczestników: min. 40 miejsc parkingowych), 2.4.2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce na umieszczenie standów reklamowych i materiałów informacyjno-promocyjnych przez salą konferencyjną. 2.4.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników podanej w załączniku nr 2 na 5 dni przed terminem poszczególnych cykli szkoleniowych. 2.4.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów realizacji poszczególnych cykli szkoleniowych. 2.4.6. Dokładne terminy oraz ilości jednostek usług będą przekazywane Wykonawcy w trakcie trwania umowy. 2.4.7. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia. Szczegółowy harmonogram szkoleń, wyszczególnienie noclegów, najmu sal szkoleniowych oraz codziennego wyżywienia zawiera załącznik Nr 2. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu i dołączyć do oferty: dokładny adres i nazwę obiektu oraz propozycje menu na jeden cykl szkoleniowy (5 dni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach