Przetargi.pl
USŁUGI HOTELARSKIE I RESTAURACYJNE KRYNICA-ZDRÓJ

Sąd Okręgowy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, ul. Seminaryjska 12 A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3402373, 3402372 , fax. 41 3402573
  • Data zamieszczenia: 2012-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12 A 12 A
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3402373, 3402372, fax. 41 3402573
    REGON: 00032229300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI HOTELARSKIE I RESTAURACYJNE KRYNICA-ZDRÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych, jak również udostępnienie wyposażonych sal konferencyjnych w związku z organizacją szkolenia sędziów z obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach, które ma odbyć się w okolicy Krynicy-Zdrój w terminach: 1. I grupa - od 13 do 16 maja 2012r. 2. II grupa - od 16 do 19 maja 2012r. Zamawiający szacuje się, iż w szkoleniu będzie uczestniczyć łącznie 290 osób, w tym w I grupie 145 i II grupie 145 osób. Ostateczna liczba uczestników szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy do 7 maja 2012r. wraz z imiennym wykazem uczestników. Po otrzymaniu tej informacji Wykonawca może zwolnić rezerwację części pokoi dwuosobowych, które nie będą wykorzystane. Rozliczenie z Wykonawcą za świadczone usługi hotelarskie odbędzie się na podstawie zgłoszonej liczby uczestników, przy zastosowaniu stawki za osobodobę wskazanej w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc zł.) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 31 1130 1192 0027 6154 0720 0005, z dopiskiem Wadium - szkolenie. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być uznane przez bank na koncie Zamawiającego przed terminem (dniem i godziną) składania ofert. 4. Kopia dowodu wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty niezależnie od formy wniesienia wadium. Dodatkowo w przypadku, gdy wadium złożone jest w innej formie niż pieniężna, to oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, ale nie związany z nią trwale, aby Zamawiający mógł zwrócić je w sposób nie powodujący naruszenia oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy PZP. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 7.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 7.2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki zakwaterowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach