Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2012-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi hotelarskie i restauracyjne - na potrzeby realizacji 3 dniowej szkoleniowej konferencji profilaktycznej w hotelu w Krakowie w dniach 19-21 listopada 2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie usługi hotelarskiej w zakresie spotkań i konferencji oraz usługi restauracyjnej i dotyczącej podawania posiłków w jednym hotelu (pokoje, sale warsztatowe, sala wykładowa oraz restauracja na terenie jednego budynku) na obszarze Miasta Krakowa na potrzebę realizacji szkoleniowej konferencji profilaktycznej pn.: Przeciwdziałanie niepożądanym zachowaniom w szkole (PNZ) według D.A Corne, R.H Horner, L.S Hawken dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców, pedagogów oraz psychologów szkół podstawowych oraz gimnazjalnych z terenu województwa małopolskiego w dniach 19-21 listopada 2012 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usługę noclegową w dniach od 19 do 21 listopada 2012 r. (tj. 2 noclegi) przy zapewnieniu 20 dwuosobowych oraz 2 jednoosobowych pokoi oraz dodatkowo, zapewnieniu 5 pokoi jednoosobowych w dniach od 18 do 21 listopada 2012 r.( tj. 3 noclegi). Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. 2. Rezerwację dodatkowych 10 pokoi dwuosobowych w dniach od 19 do 21 listopada 2012 r. (tj. 2 noclegi) dla uczestników, którzy wyrażą chęć skorzystania z pokoju, przy czym koszty noclegu pokryją indywidualnie (Zamawiający może zgłosić, najpóźniej do dnia 12 listopada 2012 r., konieczność zamiany jednego pokoju dwuosobowego na dwa pokoje jednoosobowe). Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. 3. Wynajem 5 sal warsztatowych mieszczących po 20 os. w dn. 19, 20 i 21 listopada 2012 r. w godzinach zgodnych z Programem Szkoleniowej Konferencji Profilaktycznej stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wynajem 1 sali wykładowej mieszczącej min. 115 osób w dniach 19, 20 i 21 listopada 2012 r. w godzinach zgodnych z Programem Szkoleniowej Konferencji Profilaktycznej stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (przy czym open space oznacza także korzystanie z sali wykładowej). Sale warsztatowe oraz sala wykładowa najlepiej z oknami oraz bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami. Ponadto sale warsztatowe mają być bez stołów oraz zaopatrzone w: krzesła z rozkładaną podkładką umożliwiającą pisanie ustawione w kręgu, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, tablicę flipchart z papierem, ryzę papieru A-4, flamastry do pisania w 4 kolorach, samoprzylepne karteczki w 3 kolorach, taśmę malarską do przyklejania wypracowanych materiałów. Wymagania co do sali wykładowej to: nagłośnienie, rzutnik multimedialny, laptop, ekran projekcyjny, krzesła. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. 4. Serwis kawowy dla 112 osób w dniach 19, 20 i 21 listopada 2012 r., w trakcie trwania szkolenia w godzinach zgodnych z Programem Szkoleniowej Konferencji Profilaktycznej stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Na serwis kawowy składać się ma: gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, dodatki: mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń, mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 50g z każdego rodzaju na osobę, ciasto domowe- po min. 2 kawałki na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę, woda mineralna gazowana lub niegazowana podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę. 5. Obiad dwudaniowy dla 112 osób w dniach 19, 20 listopada 2012 r. oraz dla 80 osób w dniu 21 listopada 2012 r., w trakcie trwania szkolenia w godzinach zgodnych z Programem Szkoleniowej Konferencji Profilaktycznej stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z poniższym opisem: zupa, ciepłe danie główne (mięso lub ryba) - 170 g, dodatki (ziemniaki gotowane, opiekane lub frytki) - 170 g, 3 rodzaje surówek lub warzywa gotowane - 100 g, 3 rodzaje soków - 200 ml, woda mineralna - 200 ml podana w dzbankach. Przykładowy zestaw: zupa cebulowa z grzankami - 300 g, filet drobiowy de volaille (170g), ziemniaki opiekane - 200 g, 3 rodzaje surówek - 100 g, sok - 200ml, woda mineralna- 200 ml podana w dzbankach. Podane wagi dotyczą minimalnych ilości. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Uzgodnienie szczegółowego menu nastąpi przed podpisaniem umowy. 6. Kolację dla 100 osób w dniach 19 i 20 listopada 2012 r., w godzinach zgodnych z Programem Szkoleniowej Konferencji Profilaktycznej stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Kolacja w formie bufetu (jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna, z daniami ciepłymi (min. 2) do wyboru. 7. Zapewnienie dogodnego dojazdu z dworca PKP PKS w Krakowie do hotelu dzięki połączeniom linii tramwajowych oraz autobusowych. Odległość hotelu od przystanku autobusowego tramwajowego max 400 m. W związku z rozpoczęciem konferencji w dniu 19 listopada 2012 r. o godz. 10:00 i jej zakończeniem w dniu 21 listopada 2012 r. o godz. 13:30 hotel musi udostępnić pomieszczenie zamykane na klucz, w którym możliwe będzie pozostawienie bagaży przez osoby, które korzystać będą z noclegu podczas trwania konferencji. Ponadto hotel zapewni bezpłatny parking samochodowy dla uczestników konferencji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa konferencji pt. BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE, JAKO SPÓJNY SYSTEM PROJEKTÓW REALIZOWANYCH W RAMACH POIIŚ organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniu 12 października 2016r., polegającej na rezerwacji i udostępnieniu sali konferencyjnej oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej/cateringowej w dniu 12 października 2016r. dla nie mniej niż 80 uczestników i nie więcej niż 120 uczestników. Obiekt zlokalizowany w Krakowie na terenie Starego Miasta. Postępowanie powtórzone
Dodano: 2016-07-26 - Obsługa konferencji pt. BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE, JAKO SPÓJNY SYSTEM PROJEKTÓW REALIZOWANYCH W RAMACH POIIŚ organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniu 12 października 2016r., polegającej na rezerwacji i udostępnieniu sali konferencyjnej oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej/cateringowej w dniu 12 października 2016r. dla nie mniej niż 80 uczestników i nie więcej niż 120 uczestników. Obiekt zlokalizowany w Krakowie na terenie Starego Miasta
Dodano: 2016-07-13 - Przetarg nieograniczony na obsługę VIII Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2017 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - PIB w dniach 10-12 maja 2017 r., polegającej na rezerwacji i udostępnieniu sali konferencyjnej, zapewnieniu usługi restauracyjnej/cateringowej oraz zapewnienie bazy noclegowej w dniach 10-12 maja 2017 r. dla nie mniej niż 80 i nie więcej niż 120 uczestników. Hotel, co najmniej 4 gwiazdki, zlokalizowany w miejscowości górskiej i/lub uzdrowiskowej w odległości do 300 km od Krakowa
Dodano: 2016-07-06 - Przetarg nieograniczony na obsługę VII Konferencji Naukowo-Technicznej FUELS ZOOM 2016 pt. Zrównoważony rozwój a jakość paliw organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - PIB w dniach 16-17 listopada 2016 r., polegającej na rezerwacji i udostępnieniu sali konferencyjnej, przystosowaniu jej do potrzeb organizacji uroczystej kolacji oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej/cateringowej w dniach 16-17 listopada 2016 r. dla nie mniej niż 50 i nie więcej niż 80 uczestników. Hotel, co najmniej 4 gwiazdki, zlokalizowany w Krakowie. Postępowanie powtórzone.
Dodano: 2016-06-23 - Przetarg nieograniczony na obsługę VII Konferencji Naukowo-Technicznej FUELS ZOOM 2016 pt. Zrównoważony rozwój a jakość paliw organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - PIB w dniach 16-17 listopada 2016 r., polegającej na rezerwacji i udostępnieniu sali konferencyjnej, przystosowaniu jej do potrzeb organizacji uroczystej kolacji oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej/cateringowej w dniach 16-17 listopada 2016 r. dla nie mniej niż 50 i nie więcej niż 80 uczestników. Hotel, co najmniej 4 gwiazdki, zlokalizowany w Krakowie
Dodano: 2016-06-10 - Usługa organizacji dwudniowego szkolenia w Krakowie dla przedstawicieli wojewódzkich urzędów pracy.
Dodano: 2016-05-23 - Usługi hotelarskie w dniach 16-17.06.2016 r. dla 30 osób oraz 02-03.06.2016 r. dla 35 osób w 2 częściach.
Dodano: 2016-04-13 - Przedmiotem postępowania jest realizacja zadań w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 CPV - 551200007- usługi hotelarskie w zakresie konferencji 805000009- usługi szkolenia
Dodano: 2016-03-16 - Organizacja trzech dwudniowych szkoleń w ramach Programu Regionalnego Gwarancja 50+.
Dodano: 2016-02-29 - Przetarg nieograniczony na obsługę seminarium technicznego Zastosowanie materiałów wysokoenergetycznych do udostępniania złóż i stymulacji wydobycia węglowodorów - PROPELANTY 2016, organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - PIB w dniach 30 marca-1 kwietnia 2016 r.
Dodano: 2016-02-11