Przetargi.pl
Usługi hotelarskie i restauracyjne - na potrzeby realizacji 3 dniowej Narady Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w hotelu w Zakopanem w dniach 26-28 listopada 2012 r.

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi hotelarskie i restauracyjne - na potrzeby realizacji 3 dniowej Narady Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w hotelu w Zakopanem w dniach 26-28 listopada 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa hotelarska w trakcie organizacji Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii obejmująca zakup miejsc noclegowych dla uczestników oraz wykładowców, wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem oraz usługa restauracyjna obejmująca przygotowanie oraz podanie posiłków w trakcie trwania narady tj. przerwa kawowa, obiad oraz kolacja i śniadanie dla uczestników oraz wykładowców w dniach 26-28 listopada 2012 roku w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Usługę noclegową w dniach od 26 do 28 listopada 2012 r. (tj. 2 noclegi) przy zapewnieniu 22 dwuosobowych oraz 2 jednoosobowych pokoi dla uczestników narady. W przypadku 2 pokoi jednoosobowych Zamawiający może zgłosić najpóźniej do dnia 22 listopada 2012 roku konieczność dostawienia dodatkowego łóżka w pokoju, za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. Usługę restauracyjną (przygotowanie i podanie posiłków) dla maksymalnie 46 uczestników korzystających z noclegu, obejmującą: w dniach 27 i 28 listopada 2012 r. śniadanie (bufet gorący - 2 dania gorące oraz bufet zimny- wędliny, sery, jajka, dżemy, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo, napoje: kawa (i mleczko do kawy), herbata(i cytryna do herbaty), woda mineralna, soki owocowe) i w dniach 26 i 27 listopada 2012 kolację (ciepłe danie główne 130-150 g, bufet (jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane), kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna- 200 ml podana w dzbankach w obiekcie spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski na terenie Miasta Zakopane, wobec którego wydano decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju hotel w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U z 2004, nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) oraz nadaniu kategorii zgodnie z ww. ustawą. Standard obiektu nie niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdki (***) odległość ww. hotelu od Dworca Głównego PKP w Zakopanem nie może być większa niż 6 km, ponadto musi istnieć dogodny dojazd, z dworca PKP/PKS w Zakopanem do hotelu dzięki połączeniom linii busowych/autobusowych hotel powinien udostępnić uczestnikom narady możliwość zakwaterowania w pokojach hotelowych od godz. 9.00 w dniu 26 listopada 2012 roku, oraz możliwość zwolnienia rezerwacji pokoi hotelowych najpóźniej do godziny 16.00 w dniu 28 listopada 2012 roku. W przypadku niemożności udostępnienia pokoi uczestnikom w ww. godzinach hotel musi udostępnić pomieszczenie zamykane na klucz, w którym możliwe będzie pozostawienie bagaży przez osoby, które korzystać będą z noclegu podczas trwania narady. Każdy uczestnik korzystający z noclegu musi zostać poinstruowany, co najmniej słownie, przez obsługę hotelu, o sposobie korzystania z rezerwacji, zasadach korzystania z pokoju hotelowego oraz ostatecznej godzinie zwolnienia pokoju w dniu 28 listopada 2012 roku. każdy z pokoi powinien być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, TV, telefon stacjonarny. Pokoje dwuosobowe muszą być wyposażone w 2 komplety kluczy. przy obiekcie powinien znajdować się parking, z zapewnionymi min. 18 bezpłatnymi miejscami parkingowymi dla pojazdów uczestników narady, przygotowanie śniadania i kolacji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa 2.Wynajem jednej sali wykładowej - w dniu 26 listopada 2012 roku mieszczącej co najmniej 51 osób oraz w dniach 27 i 28 listopada 2012 roku mieszczącej co najmniej 46 osób, dostępną w godzinach zgodnych z Programem Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sala wykładowa musi znajdować się w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy narady. Sala wykładowa musi być utrzymana w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, pozbawiona przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami, wyposażona w sprawne ogrzewanie, sprzęt do prowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran i projektor do wyświetlania multimediów, 1 flipchart z kartkami papieru oraz kompletem markerów, 1 ryzę papieru A4, 1 laptop, dostęp do Internetu. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. Sala powinna być wyposażona w krzesła z rozkładaną podkładką umożliwiającą pisanie lub też krzesła i stoły umożliwiające swobodne pisanie na dwóch kartkach A-4, ustawione w układzie szkolnym dla uczestników narady, a także w prezydium dla wykładowców w postaci stołu z miejscami siedzącymi dla 3 osób o powierzchni pozwalającej na równoczesne swobodne umieszczenie na blacie laptopa i swobodne pisanie na dwóch kratkach A-4 na każdym z 3 stanowisk. 3.Usługę restauracyjną dla uczestników narady w postaci: obiadu w dniu 26 listopada 2012 roku dla 51 osób oraz w dniach 27 i 28 listopada 2012 roku dla 46 osób, zgodnie z poniższym opisem (podane wagi dotyczą minimalnych ilości): zupa - 200 ml ciepłe danie główne (mięso lub ryba (dorsz, łosoś lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g kompot - 200 ml woda mineralna - 200 ml podana w dzbankach serwisu kawowego w dniu 26 listopada 2012 roku dla 51 osób oraz w dniach 27 i 28 listopada 2012 roku dla 46 osób serwisu kawowego w trakcie, którego będzie podawana mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 50g z każdego rodzaju na osobę, ciasto domowe- po min. 2 kawałki na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 250ml na osobę, woda mineralna gazowana lub niegazowana podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę. ponadto w trakcie całodniowego trwania narady, w tym na wszystkich przerwach, Wykonawca zapewni dostęp do gorącej kawy oraz herbaty (w termosach), oraz dodatków: mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń, najlepiej umieszczonych na oddzielnym stole, w czasie określonym w Programie Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy; Obiad oraz serwis kawowy zorganizowany musi być w innym pomieszczeniu, niż to, w którym organizowana będzie narada, przy czym serwis kawowy zorganizowany musi być w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, w którym organizowana będzie narada. Przedstawiciel Wykonawcy na bieżąco uzupełniać będzie brakujące wyczerpane składniki serwisu kawowego, zarówno w trakcie trwania przerwy kawowej, jak i po jej zakończeniu, oraz zapewnił na każdą przerwę kawową czyste naczynia co najmniej w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników w poszczególnych dniach. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach