Przetargi.pl
Usługi geodezyjne na terenie Gminy Jodłownik

Urząd Gminy Jodłownik ogłasza przetarg

  • Adres: 34-620 Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jodłownik
    Plac im. III Rzeczpospolitej
    34-620 Jodłownik, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi geodezyjne na terenie Gminy Jodłownik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Gminy Jodłownik : 1. Podział nieruchomości : * wraz z wypisem z rejestru gruntów, * odpisem z Ksiąg Wieczystych, - Wydzielenie 1-ej działki do 30 arów, - Za każdą następną do 30 arów, - Za każde 10 arów, a powyżej 30 arów. - Termin realizacji 8 tygodni. 2. Rozgraniczenie : * wraz z wypisem z rejestru gruntów, * odpisem z Ksiąg Wieczystych, - Do 4 pkt. granicznych, - Za każdy następny pkt. - Termin realizacji 12 tygodni. 3. Wytyczenie obiektu : - Do 4 punktów, - Za każdy następny pkt. - Termin realizacji 1 tydzień. 4. Pomiar powykonawczy obiektu : - Do 4 punktów, - Za każdy następny punkt. - Termin realizacji 6 tygodni. 5. Pomiar powykonawczy przyłącza : do 100 m : - Za pierwszy przyłącz, - Za każdy następny. - Termin realizacji 6 tygodni. 6. Wytyczenie sieci liniowych urządzeń : - Za pierwsze 100 mb, - Za następne. - Termin realizacji 1 tydzień. 7. Geodezyjna inwentaryzacja sieci liniowych urządzeń podziemnych : - Za pierwsze 100 m., - Za każde następne rozpoczęte 100 m. - Termin realizacji 8 tygodni. 8. Wytyczenie kanalizacji : - Za pierwsze 3 studzienki, - Za każdą następną. - Termin realizacji 4 tygodnie. 9. Założenie reperów roboczych : - Termin realizacji 1 tydzień. 10. Geodezyjna inwentaryzacja kanalizacji : - Za pierwsze 3 studzienki, - Za każdą następną. - Termin realizacji 8 tygodni. 11. Geodezyjna inwentaryzacja słupów sieci telefonicznej i energetycznej : - Za pierwszy słup, - Za każdy następny. - Termin realizacji 6 tygodni. 12. Mapa sytuacyjna do celów projektowych w skali 1:1000 : - Opracowanie za 1ha (powierzchnia do 5ha), - Opracowanie za 1ha (powierzchnia powyżej 5ha). - Termin realizacji 6 tygodni. 13. Mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych w skali 1:500 : - Opracowanie za 1ha (powierzchnia do 5ha), - Opracowanie za 1ha (powierzchnia powyżej 5ha). - Termin realizacji 6 tygodni. 14. Mapa sytuacyjno-wysokościowa 1:1000 : - Opracowanie za 1ha (powierzchnia do 5ha), - Opracowanie za 1ha (powierzchnia powyżej 5ha), - Termin realizacji 6 tygodni. 15. Mapa do celów prawnych z wykazem synchronizacyjnym i odpisami z ksiąg wieczystych oraz kopią mapy katastralnej do przejęcia dróg na własność gminy : * wraz z wypisem z rejestru gruntów, * odpisem z Ksiąg Wieczystych, * mapą potwierdzoną przez Starostwo Powiatowe że stanowi podstawę wpisu do Ksiąg Wieczystych, - Do 10 parcel katastralnych, - Powyżej 10 parcel katastralnych. - Termin realizacji 6 tygodni. 16. Geodezyjna obsługa inwestycji (1 zespół) : - Termin realizacji 1 tydzień. 17. Przekroje poprzeczne cieków, dróg, itp. : - Pierwszy przekrój, - Każdy następny. - Termin realizacji 1 tydzień. 18. Profile podłużne trasy : - Za pierwsze 100 m., - Za każde następne rozpoczęte 100 m. - Termin realizacji 1 tydzień. 19. Wznowienie znaków granicznych : - 4 pkt., - Każdy następny. - Termin realizacji 8 tygodni. 20. Inwentaryzacja sieci wodociągowej : - Za pierwszy km, - Za każdy następny. - Termin realizacji 1 tydzień. Wszystkie opracowania map sytuacyjnych i sytuacyjno-wysokościowych należy sporządzić dodatkowo w wersji elektronicznej, cyfrowej tj. zapisanej na nośniku CD w formacie z rozszerzeniem .dxf.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności : zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługa ta została wykonana należycie - pisemnych referencji. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to : 1) Wypełniony Formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru (załącznik do SIWZ), 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru (załącznik do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wykorzystaniem wzoru (załącznik do SIWZ). 5) Kserokopie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (należy wykazać wykonanie minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia), z wykorzystaniem wzoru (załącznik do SIWZ). 7) Pisemne referencje - potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością. 8) Parafowany, podpisany projekt umowy (załącznik do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jodlownik.pl, www.malopolska.pl/BIP/jodlownik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach