Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-002 Rzeszów, Pl. Ofiar Getta 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8754719, 8754695 , fax. 017 8754700
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
Pl. Ofiar Getta 3 3
35-002 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8754719, 8754695, fax. 017 8754700
REGON: 69040159800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi geodezyjne dotyczące sporządzania podziałów geodezyjnych, rozgraniczenia oraz wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych wraz ze stabilizacją nieruchomości gruntowych położonych w Rzeszowie w roku 2010 w celu zawarcia umowy ramowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne polegające na sporządzeniu podziałów geodezyjnych, rozgraniczenia oraz wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych wraz ze stabilizacji nieruchomości gruntowych położonych w Rzeszowie w roku 2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wchodzących w skład ofert złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP (zał. Nr 2 do oferty) ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do oferty. Dokument powyższy należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oryginał lub kserokopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie sporządzania usług geodezyjnych osób które wykonywać będą zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja mapy zasadniczej obejmującej nowy pomiar obrysów budynków /ul. Tagowa1 i Targowa 3/ od podwórza zlokalizowanego na działce 1069/1 w obr.207 położonej w Rzeszowie nr postępowania BGM.IV.2311.5.16.2016
Dodano: 2016-04-12 - Aktualizacja mapy zasadniczej obejmującej nowy pomiar obrysów budynków /ul. Tagowa1 i Targowa 3/ od podwórza zlokalizowanego na działce 1069/1 w obr.207 położonej w Rzeszowie nr postępowania BGM.IV.2311.5.14.2016
Dodano: 2016-03-31 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-03-18 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych wraz z projektami wniosków wieczysto-księgowych
Dodano: 2016-03-07 - inwentaryzacji 11 komórek przynależnych do lokali mieszkalnych położonych w Rzeszowie na dz. nr 800/1 obr. 207 przy ul. Grunwaldzkiej 24 celem ustalenia ich powierzchni do sprzedaży na rzecz ich najemców. nr postępowania: BGM-IV. 2311.2. 14 .2016
Dodano: 2016-03-04 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-03-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych wraz z projektami wniosków wieczysto-księgowych
Dodano: 2016-02-22 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie opracowania dokumentacji z wyznaczenia w terenie punktów przebiegu pasa drogowego pod przebudowę ul. Poziomkowej w Rzeszowie nr postępowania: BGM-IV. 2311.6. 8 .2016
Dodano: 2016-02-18 - Sporządzenie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 2. Nr postępowania BGM-IV.2311.2.6.2016
Dodano: 2016-01-27 - Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Tarnobrzeg wraz z ułamkową częścią gruntu przeznaczonych do sprzedaży na rzecz dotychczasowych najemców
Dodano: 2016-01-25