Przetargi.pl
Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652900 , fax. 013 4652988
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652900, fax. 013 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót geodezyjnych dla Powiatu Sanockiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ nr : 1(a, b, c, d, e), - warunki techniczne (wraz z mapami sytuacyjnymi) stanowiące załącznik do spe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Warunki szczegółowe: - dysponujący co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst. jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027) - którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) wykonywali co najmniej dwie prace o podobnym lub takim samym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia oraz wykonywane były na obszarze zbliżonym do obszaru przedmiotu zamówienia - wykażą przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 2 - krotności ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia - dysponujący odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwoma tachimetrami elektronicznymi - posiadający licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS, przeglądarkę VEWID, TOPO lub równoważne. - którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 5-ciu lat UWAGA: wykonawcy winni wykazać przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych oraz licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS, przeglądarkę VEWID, TOPO lub programy i przeglądarki równoważne. Komisja przetargowa oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów. Ocena spełniania przedmiotowych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty. Uwaga: Warunki powyższe powinni spełnić wykonawcy składający oferty na całość postępowania jak i tylko na jedną część.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. c Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania, oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. e Oświadczenie o ewentualnym powierzeniu ( bądź nie powierzeniu) części prac podwykonawcom (zakres prac powierzonych, nazwa i adres podmiotu występującego jako podwykonawca). Wykonawca załącza zobowiązanie podwykonawcy do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zadania. f Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). g Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenia właściwych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i kwalifikacji o których mowa w pkt. 4 SIWZ (wymagane warunki udziału w postępowaniu) - wymagane dokumenty wymienia się w punktach poniższych h Uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne i Uprawnienia do aktualizacji użytków gruntowych (zaświadczenie właściwego wojewody, dla osób wykonujących w ramach wykonywanego zadania czynności wymagające takich uprawnień - zadań nr 1, 2,3,4,5) j W przypadku gdy osoba, która będzie wykonywała zamówienie lub będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, nie jest pracownikiem wykonawcy, do oferty dołączyć należy zobowiązanie takiej osoby do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zamówienia. k Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ l Licencja na oprogramowanie MIKROSTATION, EWRYS, lub oprogramowanie równoważne m Dokument potwierdzający przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych n Sprawozdanie finansowe za rok 2008 lub jego część obejmująca bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub jego części obejmującej bilans i rachunek zysków i strat, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008 o Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach