Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 52
66235 Torzym, woj. lubuskie
tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
REGON: 8046718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi farmaceutyczne oraz prowadzenie i kierowanie Apteką szpitalną - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych realizowanych w Aptece Szpitalnej Zamawiającego (zwanej dalej Apteką lub Apteką Szpitalną) oraz prowadzenie i kierowanie przedmiotową Apteką,w zakresie: 1) organizowania pracy w sposób zapewniający ciągłość pracy Apteki stosownie do potrzeb Szpitala, w uzgodnieniu z Dyrektorem ds. Lecznictwa; 2) prowadzenie magazynów Apteki - w tym między innymi, leków, sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych; 3) zaopatrywanie Apteki w produkty, w tym lecznicze i wyroby medyczne, na podstawie zawartych przez Zleceniodawcę umów oraz zapotrzebowania na leki z poza Receptariusza Szpitalnego na wniosek ordynatorów oddziałów, prowadzenie ich ewidencji w systemie informatycznym Szpitala oraz współpraca z dostawcami w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy, 4) weryfikowanie faktur i rachunków wystawianych przez dostawców, zgodnie z obowiązującymi w Szpitalu instrukcjami w tym zakresie; 5) właściwe przechowywanie przyjmowanych na magazyn produktów; 6) zabezpieczenie i monitorowanie prawidłowych warunków przechowywania produktów leczniczych i wyrobów medycznych, w tym lodówek do przechowywania leków; 7) wydawanie leków, wyrobów medycznych i innych produktów na oddziały Szpitala oraz do innych właściwych komórek organizacyjnych Szpitala, na podstawie otrzymanego zapotrzebowania; 8) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań w zakresie przyjęć i wydań leków, sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych i innych produktów, poszczególnym komórkom organizacyjnym Szpitala; 9) monitorowanie i kontrola apteczek oddziałowych pod kątem właściwego ich wyposażenia; 10) koordynacja działań Apteki, lekarzy, pielęgniarek oraz przedstawicieli innych zawodów medycznych w zakresie gwarantowania bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w Szpitalu; 11) wykonanie indywidualnych, gotowych do podania pacjentowi postaci leków cytostatycznych, zwanych dalej „wlewami leków” w Pracowni Leku Cytostatycznego w Aptece Szpitalnej, zgodnie z zapotrzebowaniem otrzymanym od Zlecającego oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i stosownymi wytycznymi; Szacunkowa ilość „wlewów leków” w miesiącu to 240. 12) realizacja wniosków w procedurze chemioterapii niestandardowej; 13) zamawianie, ewidencjonowanie oraz wydawanie na oddziały szpitalne leków narkotycznych, środków psychotropowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 14) udział w monitorowaniu działań niepożądanych leków; 15) przygotowywanie i zgłaszanie do kierownika jednostki opisu przedmiotu zamówienia publicznego na leki, wyroby medyczne i inne produkty, z oszacowaną ilością oraz wartością; 16) monitorowanie realizacji umów na dostawę leków, sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych; 17) nadzór nad praktykami studenckimi oraz praktykami techników farmaceutycznych; 18) weryfikacja i aktualizacja przynajmniej jeden raz roku Receptariusza Szpitalnego; 19) uczestnictwo w pracach Komitetu Terapeutycznego 20) wszystkie inne obowiązki określone dla kierownika apteki stosownymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 06.09.2001r Prawo Farmaceutyczne oraz ustawy z dnia 19.04.1991r. o Izbach Aptekarskich. Wykonawca może w celu prawidłowej realizacji umowy zlecić osobom trzecim część obowiązków wynikających z umowy lub zatrudnić w tym celu pracowników, za wyjątkiem pełnienia funkcji kierownika apteki. 21) Zleceniobiorca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić środki czyszczące/myjące i dezynfekcyjne używane na potrzeby własne Apteki Zakładowej (w tym pracowni) oraz zobowiązany jest zapewnić sprzątanie i mycie pomieszczeń Apteki Zakładowej (w tym pracowni). Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za stan sanitarny i epidemiologiczny pomieszczeń Apteki i pracowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85149000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu farmaceuty na obszarze Rzeczypospolitej – musi posiadać dokument potwierdzający status członkowski wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – ( prawo wykonywania zawodu farmaceuty wydane przez Okręgową Radę Aptekarską)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy 2.pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie. 3. zaakceptowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną