Przetargi.pl
Usługi elektryczne oraz całodobowe pogotowie elektryczne dla Powiatowego Zespołu Szpitali

Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 67 427 , fax. 71 77 67 307
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
    ul. Armii Krajowej 1
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 67 427, fax. 71 77 67 307
    REGON: 93296654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi elektryczne oraz całodobowe pogotowie elektryczne dla Powiatowego Zespołu Szpitali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest usługa elektryczna Powiatowego Zespołu Szpitali oraz całodobowego pogotowia elektrycznego dla Powiatowego Zespołu Szpitali. Usługa obejmuje obiekt szpitala w Oleśnicy, szpitala w Sycowie oraz Pogotowie Ratunkowe w Oleśnicy przy ul. Ludwikowskiej. Wykonawca będzie usuwał bieżące awarie zarówno sieci jak i sprzętu Zamawiającego, zgłaszane na bieżąco przez personel Szpitala. Wykonawca ma obowiązek pozostać w gotowości przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne ustawowo od pracy jak i dni świąteczne oraz przyjazdu na nagłe wezwanie telefoniczne maksymalnie do 1 godziny czasu oraz rozpoczęcie usuwania usterki . Na bieżąco modernizować instalację, w postaci wykonywania drobnych prac elektryczno budowlanych będących skutkiem drobnych remontów, zleceń pokontrolnych szpitala. Usługa Wykonawcy polegać będzie na pobycie pracowników Wykonawcy w szpitalu w Oleśnicy oraz Szpitalu w Sycowie co najmniej 2 razy w tygodniu i wykonywaniu bieżących zleceń oraz pozostanie w gotowości w godzinach popołudniowych nocnych oraz pozostanie pod telefonem alarmowym i natychmiastowy przyjazd i usunięcie usterki. Aktualnie nagłych wezwań popołudniowych i nocnych jest od 7-10 tygodniowo. Usługa będzie wykonywana własnym sprzętem i materiałem, który będzie możliwy do rozliczenia na zasadach opisanych we wzorze umowy Wykonawca będzie odpowiedzialny za: 1) lokalne usterki, naprawa sprzętu elektrycznego; 2) zewnętrzne instalacje elektryczne; 3) wewnętrzne instalacje elektryczne, 4) instalację domofonową( wewnętrzna szpitala), 5) przyłącza kablowe, 6) obsługę agregatów prądotwórczych ( okresowe przeglądy, uruchamianie agregatu, sprawdzanie stanu paliwa w razie potrzeby jego uzupełnianie, utrzymanie w gotowości), 7) drobną bieżącą modernizację instalacji wraz z drobnymi pracami wykończeniowymi, 8) monitoring szpitala, 9) inne zlecone prace przez Zamawiającego W przepisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich cech przedmiotu zamówienia Przedmiot Zamówenia nie jest podzielony na zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach