Zakład Robót Drogowych Gospodarstwo Pomocnicze Zarządu Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 61-016 Poznań, ul. Gdyńska 46/50
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 878-05-10 , fax. 061 878-05-59
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Drogowych Gospodarstwo Pomocnicze Zarządu Dróg Miejskich
ul. Gdyńska 46/50 46/50
61-016 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 878-05-10, fax. 061 878-05-59
REGON: 00016252400025 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrd.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi elektrononiczno - elektryczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy obsługi automatyki i elektroniki Wytwórni Mas Bitumicznych firmy MADRO . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy konserwacji instalacji elektrycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań w wysokości: 2.1) dla zadania nr 1 w wysokości: 8 000,00 zł, słownie: osiemtysięcy zł. 2.2) dla zadania nr 2 w wysokości: 900,00 zł, słownie: dziewięćset zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - poprzez udokumentowanie prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie zalegania z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem (naprawy i konserwacje WMB MADRO, obsługa oprogramowania firmy VERUM dla zadania nr 1 oraz wykonanie co najmniej jednej usługi konserwacji instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego i instalacji w budynkach dla zadania nr 2) i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca może wykazać się posiadaniem umiejętności nie gorszych niż określono w opisie przedmiotu, a oferowane przez niego usługi konserwacji spełniać będą wymóg odpowiedniego rodzajowo posiadania wiedzy i doświadczenia. - poprzez wykazanie dysponowania osobą posiadającą umiejętność obsługi programu sterującego firmy VERUM oraz znajomością pracy wytwórni WMB firmy MADRO. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Złożą oświadczenie uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne na mocy art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.6 Złożą dokumenty potwierdzające wykształcenie o kierunku automatyki przemysłowej oraz uprawnienia dotyczące eksploatacji instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. A.2) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę. A.3) Dowód wniesienia wadium. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Dla zadania nr 1: przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi konserwacji na wytwórni mas bitumicznych firmy MADRO i programie sterującym firmy VERUM lub równoważnych - potwierdzone trzyletnim doświadczeniem. Dla zadania nr 2: przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi konserwacji instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji w budynkach. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg informacji zawartej w załączniku nr 4): - wykształcenie o kierunku automatyki przemysłowej, - uprawnienia dotyczące eksploatacji instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. C.3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z oświadczeniem osoby przewidzianej do wykonania zamówienia potwierdzającym umiejętność obsługi programu sterującego firmy VERUM oraz znajomością pracy wytwórni WMB firmy MADRO (wg informacji zawartej w załączniku nr 4). D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Nie dotyczy. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty składa się zgodnie z SIWZ. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) do B.4) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż zasilacza UPS wraz z przebudową rozdzielni 0,4 kV bloku operacyjnego
Dodano: 2016-07-27 - ZZP-2380-53/2016 Świadczenie usług serwisowych i napraw związanych z utrzymaniem systemów zasilania gwarantowanego dla sieci OST 112
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie opieki eksploatacyjnej, serwisowej oraz konserwacji systemów zasilaczy bezprzerwowych UPS firmy EMERSON, zainstalowanych i eksploatowanych w budynkach Wielkopolskiego OW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz przy ul. Piekary 14/15
Dodano: 2016-07-04 - Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i przegląd urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych
Dodano: 2013-10-29 - Techniczna obsługa serwisowa bezprzerwowych zasilaczy UPS w latach 2013-2014 w Oddziałach ZUS w: Bydgoszczy, Toruniu, Pile, Poznań II.
Dodano: 2013-02-15 - Usługa naprawy pogwarancyjnej urządzeń zasilania bezprzerwowego (wymiana akumulatorów do UPS, wymiana wyłącznika, wymiana zabezpieczenia) w: 1. Oddziale ZUS w Pile, eksploatowanych przez: - Inspektorat w Wągrowcu ul. Przemysłowa 11, - Inspektorat w Złotowie ul. Piasta 37; 2. Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33.
Dodano: 2012-10-30 - Konserwacja ( serwisowanie ) agregatów prądotwórczych wraz z zespołami automatyki zamontowanych w obiektach zlokalizowanych na terenach Jednostek Wojskowych administrowanych przez WAK podległe Wojskowemu Zarządowi Infrastruktury w Poznaniu
Dodano: 2012-06-25 - Wykonywanie okresowych konserwacji, czynności prewencyjnych wynikających z zaleceń producenta i wniosków z konserwacji oraz naprawy pogwarancyjne w sytuacjach awaryjnych urządzeń zasilania bezprzerwowego
Dodano: 2012-04-19 - Usługa serwisu pogwarancyjnego siłowni zasilania gwarantowanego zainstalowanych w obiektach Policji na terenie województwa wielkopolskiego.
Dodano: 2012-04-12 - serwisowanie automatyki i elektroniki wytwórni mas bitumicznych
Dodano: 2012-01-20