Przetargi.pl
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014 - IV

Powiat Hajnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6823371 , fax. 085 6824220
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Hajnowski
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6823371, fax. 085 6824220
    REGON: 05065858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014 - IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014 w zakresie przygotowania i przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia oraz przygotowania materiałów szkoleniowych, w ramach projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Hajnowskim - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w 26 szkołach i 2 przedszkolach Powiatu Hajnowskiego, w okresie do końca marca 2014, w ramach ofert doskonalenia nauczycieli i dyrektorów oraz katalogu sieci przygotowanych przez ORE, dostosowanych do potrzeb szkoły/przedszkola i zawartych w Rocznych Planach Wspomagania (RPW) oraz w ramach 4 tematycznych sieci współpracy i samokształcenia. W ramach realizacji RPW realizowane są warsztaty podzielone na moduły oraz wykłady/konsultacje grupowe, natomiast w ramach sieci współpracy i samokształcenia - spotkania z ekspertem zewnętrznym. Warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe oraz spotkania w sieci będą odbywały się w cyklach 3-godzinnych, przy czym jedna godzina zajęć to 45 minut. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące zadania: Zadanie 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie grudzień 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? 2. Jak uczyć dzieci szybkiego czytania? 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. Zadanie 17. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czyżach. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 207 Czyże 64 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie grudzień 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą rozwiązywania problemów (PBL) 2. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 3. Praca na lekcji z wykorzystaniem technik szybkiego czytania i map myśli jako metod efektywnego uczenia się. 4. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechniki na lekcji. Zadanie 19. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubinach. Obszar wsparcia: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej w ewaluacji wewnętrznej szkoły Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie grudzień 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Koncepcja EWD. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 2. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 3. Interpretacja wyników EWD. 4. Jak planować rozwój szkoły pod kątem wykorzystania informacji o EWD? Zadanie 23. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum Nr 1 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul.3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie grudzień 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jakimi metodami pracować z uczniem słabym, by uzyskać efekty. 2. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? 4. Wykonawca w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: posiadania potencjału kadrowego i doświadczenia gwarantującego właściwą realizację zadania, zapoznania się z diagnozą potrzeb danej szkoły udostępnioną przez Zamawiającego, przygotowania szczegółowego harmonogramu warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci, zawierającego daty i godziny prowadzonych zajęć w porozumieniu z SORE/koordynatorem sieci i koordynatorem merytorycznym, w terminie 4 dni roboczych po podpisaniu umowy; Zamawiający zakłada, że realizacja warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci nie będzie kolidowała z zajęciami oraz innymi wydarzeniami szkole/przedszkolu, zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku (w niektórych szkołach/przedszkolach - do soboty), przygotowania szczegółowego programu spotkań zgodnie z zakresem opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ i przekazania go Zamawiającemu - w terminie minimum 4 dni przed rozpoczęciem zajęć w szkole/przedszkolu, przygotowania i nieodpłatnego przekazania kompletu materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi podczas wykładów/warsztatów/konsultacji grupowych/spotkań w ramach sieci oraz Zamawiającemu - w terminie minimum 4 dni przed rozpoczęciem zajęć w szkole/przedszkolu, zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji form doskonalenia, świadczenia usług według opracowanego harmonogramu, zatwierdzonego przez koordynatora projektu, zapewnienia przerw/y w czasie zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem projektu, poinformowania uczestników na pierwszym spotkaniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo powiatu hajnowskiego, hasło promocyjne POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania Projektów w ramach POKL, prowadzenia dziennika zajęć przygotowanego przez Zamawiającego i przekazania go Zamawiającemu w terminie do 31.03.2014 r. wraz z kompletem materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia. 5. Naboru uczestników szkoleń dokonuje Zamawiający, który przekaże Wykonawcy listy uczestników w terminie podpisania umowy. 6. Sale i pracownie przewidziane na realizację przedmiotu zamówienia w szkole/przedszkolu udostępniane są Wykonawcy nieodpłatnie. Materiały biurowe dla uczestników wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych oraz spotkań w ramach sieci zapewnia Zamawiający. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przeprowadzanych warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych a także spotkań w ramach sieci współpracy i samodoskonalenia a także do wykonywania zdjęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach