Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg
- Adres: 36-065 Dynów, Rynek 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 016 6521093
- Data zamieszczenia: 2011-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
Rynek 2 2
36-065 Dynów, woj. podkarpackie
tel. 016 6521093 w. 49, fax. 016 6521093
REGON: 65090026900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne związane z realizacją projektu pn. Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr konkursu: Indywidualizacja nauczania systemowy 9.1.2/2010. 1. Usługi edukacyjne polegać będą na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Miejskiej Dynów. 2. W ramach realizacji projektu w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 w dwóch szkołach podstawowych na terenie Gminy Miejskiej Dynów przewidziano łącznie 1090 godzin zajęć specjalistycznych dla 176 uczestników projektu w tym: w Szkole Podstawowej nr 1 w Dynowie, ul. Szkolna nr 11 - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewczyn) mających trudności w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (9 chłopców i 11 dziewczyn) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godz. zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 30 godz. zajęć dla 4 chłopców z zaburzeniami w zachowaniu, - 40 godz. zajęć dla 7 uczniów (4 chłopców i 3 dziewczyn) z wadami postawy, - 60 godz. zajęć dla 4 uczniów (2 chłopców i 2 dziewczyn) niepełnosprawnych, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (13 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 30 godz. zajęć dla 12 uczniów (4 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie języka angielskiego, - 30 godz. zajęć dla 10 uczniów (3 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie, - 60 godz. zajęć dla 16 uczniów (8 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych informatycznie, - 90 godzin zajęć dla 21 uczniów (9 chłopców i 12 dziewczyn) uzdolnionych z plastyki i techniki, w Szkole Podstawowej nr 2 w Dynowie, ul. Bartkówka nr 105 - 75 godzin zajęć dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewczyna) mających trudności w czytaniu i pisaniu, - 75 godzin zajęć dla 3 uczniów (1 chłopiec i 2 dziewczyny) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 14 uczniów (8 chłopców i 6 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 60 godzin zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyny) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 8 uczniów (3 chłopców i 5 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie. Jednostka godz. w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3. W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: - zajęcia odbywać się będą jedynie w dni robocze z wyłączeniem sobót, - zajęcia odbywać się będą w czasie trwania roku szkolnego z wyłączeniem wakacji, - ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach winno następować z uwzględnieniem planu uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcyjnymi, powinny odbywać się niezwłocznie przed lub po zajęciach lekcyjnych uczniów. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników, zwanych dalej Programem pracy oraz przedstawienie ich do akceptacji danemu dyrektorowi szkoły; - w ciągu 8 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże do akceptacji przez Zamawiającego uzgodniony z Dyrekcją Szkoły projekt harmonogramu realizacji zajęć zawierający datę, miejsce realizacji zajęć, nazwisko prowadzącego; Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie zajęć; - przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć; - prowadzenie zajęć (wedle przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej zgodnie z zakresem Projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ; - poddanie się hospitacji i kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianych) oraz przez uprawnione organy nadzoru; - zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia; - składanie Zamawiającemu raportów po każdym miesiącu/kwartale (zgodnie z przyjętym harmonogramem) prowadzenia zajęć, który będzie zawierał m.in. ilość faktycznie zrealizowanych godzin zajęć, dziennik zajęć, frekwencję obecności, inne informacje w tym co do trudności związanych z realizowaniem zajęć; - konsultowanie szczegółowego programu, w szczególności pod kątem dopasowania go do programu nauczania i rozkładu materiału realizowanego w danej szkole; - natychmiastowe informowanie o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach występujących przy realizacji umowy oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań; - natychmiastowe, skuteczne poinformowanie Zamawiającego, Dyrekcji Szkoły i uczniów o niemożności przeprowadzenia zajęć oraz o ustalonym z Dyrekcją i uczniami nowym terminie zajęć; - Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały wykonane do prowadzenia zajęć (wersja papierowa lub elektroniczna) wraz z raportem z realizacji zajęć; - Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie opracowanych materiałów szkoleniowych. 5. Celem głównym projektu jest indywidualizacja procesu kształcenia u 92 chłopców oraz 84 dziewczyn poprzez maksymalne usprawnienie, rozwijanie i wzmacnianie funkcji psychicznych i fizycznych uczniów, korygowanie funkcji uszkodzonych i zaburzonych, stymulowanie dynamicznego rozwoju psycho-fizycznego uczniów. 6. Do celów szczegółowych projektu należą: - usprawnienie technik czytania w aspekcie technicznym, semantycznym i krytyczno-twórczym, usprawnienie techniki pisania u 12 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 1 dziewczyny w Szkole Podstawowej nr 2; - doskonalenie umiejętności wykonywania podstawowych działań matematycznych u 9 chłopców i 11 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 1 chłopca i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - podniesienie sprawności językowych dzieci z zaburzonym rozwojem mowy u 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 8 chłopców i 6 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności interpersonalnych, asertywności i empatii u 4 chłopców w Szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie i wzmacnianie sprawności fizycznej u 4 chłopców i 3 dziewczyn w szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie zaburzonych funkcji psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych u 2 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - nabywanie umiejętności obserwacji i badań zjawisk społecznych i przyrodniczych oraz trafne wyciąganie wniosków, rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi w życiu codziennym u 13 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie uzdolnień językowych w zakresie języka angielskiego u 4 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień muzycznych, w tym nauka gry na flecie, u 3 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 3 chłopców i 5 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie zdolności informatycznych i komunikacyjnych u 8 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień plastyczno-technicznych u 9 chłopców i 12 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - kształtowanie i rozwijanie motywacji i aspiracji u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie wiary we własne siły i możliwości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - wyrabianie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami i cechami własnej osobowości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie wrażliwości na piękno otaczającej przyrody oraz potrzeby kontaktu z nią u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i u 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie tolerancji wobec cudzych upodobań i zainteresowań u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-04-13 - WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-03-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli: Zagrożenia cywilizacyjne młodzieży we współczesnym świecie, w tym depresja, przemoc i agresja wśród uczniów
Dodano: 2015-10-15 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Baligród.
Dodano: 2015-07-02 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją kontraktów socjalnych Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-07-02 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Dodano: 2015-06-22 - Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe w ramach wdrażania i realizacji Programu PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego dotyczącego Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary złożonych z następujących zadań:
Dodano: 2015-05-29 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w ramach kontraktów socjalnych dla 20 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w 2015 roku
Dodano: 2015-05-28 - Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Dodano: 2015-05-27 - kurs kasy fiskalnej dla uczniów ZST w Strzyżowie
Dodano: 2015-05-26