Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Hugona Kołłątaja ogłasza przetarg

  • Adres: 15-827 Białystok, ul. Wiatrakowa 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6511408 , fax. 85 6511408
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Hugona Kołłątaja
    ul. Wiatrakowa 18 18
    15-827 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 6511408, fax. 85 6511408
    REGON: 00073527900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7bialysok.superszkolna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Miasta Białegostoku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku. Projekt nr WND-POKL.09.01.02-20-586 11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi będą realizowane w Szkole Podstawowej nr 7 w Białymstoku Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem Szkoły. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zakłada się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem zajęć prowadzonych w ramach wyjazdu edukacyjnego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Zamawiającego w ścisłej współpracy z Wykonawcą, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas;prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie określonym w umowie do dnia 29.06.2012 r. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy multimedialnych zakupionych w ramach projektu; Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: I część zamówienia: WYJAZDY EDUKACYJNE liczba godzin ogółem: 96 h, Harmonogram: wyjazd 22.10.2011 r. godz. 8:00-16:00 w okolice Białegostoku II część zamówienia: ZAJĘCIA HUMANISTYCZNE liczba godzin ogółem: 325 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy harmonogram: średnio 36 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą III część zamówienia: ZAJĘCIA MATEMATYCZNO - PRZYDORNICZE liczba godzin ogółem: 175 h, Harmonogram: średnio 19 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą IV część zamówienia: ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE, liczba godzin ogółem: 450 h, Harmonogram: średnio 50 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą V część zamówienia: ZAJĘCIA INFORMATYCZNE, liczba godzin ogółem: 100 h, Harmonogram: średnio 11 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą VI część zamówienia: ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE, liczba godzin ogółem: 271 h, Harmonogram: średnio 30 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą lub 4-5 h w bloku warsztatowym VII część zamówienia: ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE I TERAPEUTYCZNE GRUPOWE, liczba godzin ogółem: 400 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy, Harmonogram: średnio 44 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą VIII część zamówienia: ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE INDYWIDUALNE, zajęcia logopedyczne: liczba godzin ogółem 230 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy Harmonogram: 23 uczniów, średnio 10 h/dziecko, zajęcia komputerowe dla ucznia niedowidzącego: liczba godzin ogółem 25 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy Harmonogram: 1 uczeń, średnio 3 h w miesiącu Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zasadami zawartymi we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7bialysok.superszkolna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach