Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg
- Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
- Data zamieszczenia: 2012-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
ul. Sienkiewicza 22 22
42-290 Blachownia
tel. 034 3270409, 3270461
REGON: 00052361400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, tj. prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu: DOBRY START - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - DOBRY START - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ. 2. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach IV-VI w dwóch szkołach podstawowych na terenie gminy Blachownia, tj. w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Marii Konopnickiej przy ul. Sienkiewicza 8 i w Zespole Szkolno - Przedszkolnym, Szkole Podstawowej nr 3 imienia Stanisława Staszica przy ul. Wspólnej 3 - w roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną