Przetargi.pl
Usługi edukacyjne polegające na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na potrzeby realizacji projektu Program rozwojowy Konopnicka szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02.00-30-061/12-00, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2.

Zespół Szkół w Przykonie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-731 Przykona, ul. Szkolna 4A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 279 17 21 , fax. 063 279 17 21
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Przykonie
    ul. Szkolna 4A 4A
    62-731 Przykona, woj. wielkopolskie
    tel. 063 279 17 21, fax. 063 279 17 21
    REGON: 31161599100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne polegające na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na potrzeby realizacji projektu Program rozwojowy Konopnicka szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02.00-30-061/12-00, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem Program Rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02.00-30-061/12-00, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie będzie dokonywane w podziale na części: CZĘŚĆ 1 PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU, którego zadaniem będzie: A.Realizacja projektu według dokumentów programowych i wytycznych dla POKL. B.Zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich etapach realizacji projektu. C.Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. D.Kierowanie wykonaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. E.Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. F.Nadzór nad wydatkami - zatwierdzanie płatności pod względem merytorycznym. G.Nadzór nad personelem projektu. H.Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. I.Sprawdzanie i zatwierdzanie kart czasu pracy personelu projektu oraz dokumentacji zajęć (dzienników, list obecności, programów). J.Udział w pracach komisji rekrutacyjnej. K.Nadzór nad rekrutacją, monitoringiem, ewaluacją i promocją projektu. L.Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS. M.Podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu. N.Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. O.Współpraca z IP. P.Kontakt bieżący z uczestnikami projektu. Q.Współpraca dyrektorem szkoły, w której prowadzony będzie projekt. R.Przygotowywanie materiałów do publikacji. S.Prowadzenie strony internetowej projektu. T.Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji strategicznych. U.Sporządzenie wniosku o płatność końcową i ostateczne rozliczenie projektu. V.Zachowanie przy realizacji projektu należytej staranności, etyki zawodowej. W.Odpowiedzialność za jakość i wyniki pracy, a w szczególności za bezpieczeństwo uczestników zajęć edukacyjnych. X.Archiwizowanie dokumentacji projektowej. Y.Informowanie o finansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z.Nie przekraczanie 240 godzin miesięcznie przy realizacji projektów NSRO. CZĘŚĆ 2 PEŁNIENIE FUNKCJI SPECJALISTY DS. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU, którego zadaniem będzie: A.Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć i organizacją zapewnienia sal szkoleniowych, materiałów dydaktycznych. B.Opracowanie harmonogramu odwozów i nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. C.Nadzór nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. D.Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem wycieczek i szkoleń. E.Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. F.Współpraca z koordynatorem, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. G.Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. H.Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. I.Udział w pracach komisji rekrutacyjnej. J.Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym m. in. kart czasu pracy personelu, ankiet ewaluacyjnych, list odbioru, list obecności, dokumentów rekrutacyjnych. K.Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. L.Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji. M.Opracowanie planu ewaluacji oraz sporządzanie raportów z monitoringu i ewaluacji. N.Monitorowanie wskaźników projektu. O.Umieszczanie logo POKL i oznaczenia UE na wszystkich materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją projektu. P.Współpraca z koordynatorem przy prowadzeniu strony internetowej projektu. Q.Przygotowywanie materiałów do publikacji. R.Informowanie o finansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. S.Nie przekraczanie 240 godzin miesięcznie przy realizacji projektów NSRO. CZĘŚĆ 3 PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU, którego zadaniem będzie: A.Wykonywanie prac biurowych na rzecz administrowania projektem. B.Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. C.Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem wydatków w ramach projektu. D.Uczestnictwo w zakupach i ewidencjonowanie wydatków. E.Archiwizowanie dokumentacji finansowej. F.Współpraca w ramach zespołu zarządzającego projektem przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. G.Nie przekraczanie 240 godzin miesięcznie przy realizacji projektów NSRO. H.Informowanie o finansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przykona.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach