Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 013 4329135, fax. 013 4331011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja = edukacja Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakość usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla Rodzaj zamówienia: usługi Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych) w ośmiu szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla dla klas I - III dla uczestników programu: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Dukla w roku szkolnym 2012/2013. W procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów i uczennic istotne jest przekazywanie im niestereotypowej wiedzy i szerokiego, niezależnego od płci spektrum możliwych wyborów życiowych, a także szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi zawodowej, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych a także zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języki obce, zajęcia artystyczne, i gimnastyka korekcyjna. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Do obowiązków prowadzącego będzie należeć: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły), w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 r. b) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy. Beneficjentem projektu jest - Gmina Dukla Jednostką koordynującą projekt jest - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli ul. Kościuszki 4 Numer i nazwa Priorytetu: IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucja Pośrednicząca: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (określona szkoła podstawowa) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Nr 1 w Dukli 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 90 h 2012 rok 30 h 2013 rok 60 h Część II NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 60h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część III NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 120 h 2012 rok 40 h 2013 rok 80 h Część IV NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część V NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część VI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Łącznie -150 h 2012 rok 50 h 2013 rok 100 h Część VII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -180 h 2012 rok 60 h 2013 rok 120 h Szkoła Podstawowa w Głojscach. 2) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część IX NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część X NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Iwli. 3) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część XIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Szkoła Podstawowa w Wietrznie. 4) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Jasionce. 5) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVI NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XVIII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich 6) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIX NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XX NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Równem 7)Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXIV NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXVI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Tylawie 8) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie je - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXVIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Warunki: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum pół roku doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: -uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; -sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; -dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; -opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły; -prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (...godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Indywidualizacja =edukacja UDA-POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013r. wg zaakceptowanego planu pracy; -dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; -informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, -przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków dyrektorowi szkoły a dyrektor koordynatorowi; -prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. -wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z dyrektorem szkoły w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; -ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; -zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; -decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; -bieżące informowanie koordynatora i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; -oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorami szkół. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 26 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dukla. Do celów szczegółowych projektu należą: a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Dukla. oferty edukacyjno -wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania, c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej), d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, f) zadania, g) treści i struktura programu zajęć, h) procedury/ metody osiągania celów, i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie), j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów), k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)... Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Indywidualizacja =edukacja DA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej gminie Dukla wniosek złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach