Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu ogłasza przetarg
- Adres: 39-303 Mielec, ul. Łąkowa 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7881900 , fax. 17 7881902
- Data zamieszczenia: 2013-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu
ul. Łąkowa 6 6
39-303 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7881900, fax. 17 7881902
REGON: 18005911400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim4.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna JST
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość w okresie październik 2013 - czerwiec 2015 w Zespole Szkół nr 2 w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum Nr 4 w Mielcu poprzez realizację programu rozwojowego szkoły ukierunkowanego na rozwój kompetencji kluczowych w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych). Miejscem realizacji usług będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. Zajęcia będą odbywać się w Gimnazjum Nr 4 w Mielcu. Łączny wymiar świadczonych usług obejmuje 2026h. Za 1 godzinę przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę lekcyjną trwającą 45 minut lub godzinę zegarową tj. 60 minut w zależności od rodzaju zajęć (zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - Dz. U. Nr 228, poz. 1487) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego Część nr 2: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego. Część nr 3: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego. Część nr 4: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka ojczystego dla uczniów z trudnościami w umiejętności posługiwania się językiem ojczystym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 5: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 6: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 7: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 8: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z fizyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 9: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z biologii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu biologii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 10: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z chemii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu chemii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 11: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z geografii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu geografii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 12: Prowadzenie zajęć dydaktycznych z informatyki podnoszące poziom kompetencji w zakresie posługiwania się i wykorzystania technologii informacyjnej w procesie uczenia się - 440 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 220 godzin, 2014/15 - 220 godzin). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. Część nr 13: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: - 44 godziny z psychologiem ( w roku 2013/14 - 22 godziny, 2014/15 - 22 godziny). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. Część nr 14: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: - 66 godzin z pedagogiem (w roku 2013/14 - 33 godziny, 201415 - 33 godziny). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. UWAGA: Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie maksymalnie trzech części przez jedną osobę. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w Gimnazjum nr 4 w Mielcu, przy ul. Łąkowej 6 w salach dydaktycznych przystosowanych do ich prowadzenia. Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w soboty. Szczegółowy harmonogram odbywania się zajęć edukacyjnych (dni i godziny) dla poszczególnych grup ustalony zostanie przez Zespół Szkół w nr 2 w Mielcu w terminie 3 dni od chwili podpisania umowy, z zastrzeżeniem możliwości wprowadzania zmian do harmonogramu i informowania o tym fakcie wykonawcy w terminie 3 dni przed dniem, od którego powyższe zmiany zaczną obowiązywać. Zamawiający wymaga od Wykonawców poszczególnych zadań dyspozycyjności do prowadzenia zajęć bezpośrednio przed lub po zakończeniu zajęć dydaktycznych przez uczniów - dopasowania do planu lekcji i organizacji pracy szkoły. Terminy zajęć nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów oraz winny odbywać się w terminach zapewniających pełną frekwencję uczniów. W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim4.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-04-13 - WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-03-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli: Zagrożenia cywilizacyjne młodzieży we współczesnym świecie, w tym depresja, przemoc i agresja wśród uczniów
Dodano: 2015-10-15 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Baligród.
Dodano: 2015-07-02 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją kontraktów socjalnych Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-07-02 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Dodano: 2015-06-22 - Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe w ramach wdrażania i realizacji Programu PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego dotyczącego Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary złożonych z następujących zadań:
Dodano: 2015-05-29 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w ramach kontraktów socjalnych dla 20 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w 2015 roku
Dodano: 2015-05-28 - Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Dodano: 2015-05-27 - kurs kasy fiskalnej dla uczniów ZST w Strzyżowie
Dodano: 2015-05-26