Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą Dobry start - lepsze jutro

Gmina Długosiodło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-210 Długosiodło, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7412512 w.47, 7412526 , fax. 02907412512
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długosiodło
    ul. Kościuszki 2 2
    07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie
    tel. 029 7412512 w.47, 7412526, fax. 02907412512
    REGON: 55066811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlugosiodlo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą Dobry start - lepsze jutro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Dobry start - lepsze jutro w kontekście realizacji projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jest to projekt systemowy Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Usługi edukacyjne polegają na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych w czterech szkołach podstawowych działających na terenie gminy Długosiodło (Publiczna Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Długosiodle, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Blochach, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dalekiem, Zespół Szkół w Starym Bosewie). W ramach realizacji projektu zostaną przeprowadzone następujące zajęcia dydaktyczne: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godz., w tym: PSP im. Tadeusza Kościuszki w Długosiodle - 15 godz., PSP im. Papieża Jana Pawła II w Blochach - 15 godz., PSP im. Janusza Korczaka w Dalekiem - 15 godz., Zespół Szkół w Starym Bosewie - 15 godz. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godz., w tym: PSP im. Tadeusza Kościuszki w Długosiodle - 15 godz., PSP im. Papieża Jana Pawła II w Blochach - 15 godz., PSP im. Janusza Korczaka w Dalekiem - 15 godz., Zespół Szkół w Starym Bosewie - 15 godz. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godz., w tym: PSP im. Tadeusza Kościuszki w Długosiodle - 15 godz., PSP im. Papieża Jana Pawła II w Blochach - 15 godz. Zajęcia plastyczne dla dzieci uzdolnionych artystycznie - 30 godz., w tym: PSP im. Tadeusza Kościuszki w Długosiodle - 15 godz., Zespół Szkół w Starym Bosewie - 15 godz. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych językowo (j.angielski) - 15 godz., w tym: PSP im. Papieża Jana Pawła II w Blochach - 15 godz. Wykonawca, w ramach realizacji zadania, jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności: - zapoznanie się z potrzebami osób uczęszczających na pozalekcyjne zajęcia rozwojowe, - opracowanie szczegółowych programów zajęć rozwojowych, - weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z asystentem koordynatora i koordynatorem projektu, - informowanie koordynatora o wszelkich odstępstwach od harmonogramu zajęć, - realizacja ustalonego programu zajęć dydaktycznych, - kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych, - regularne wypełnianie dokumentacji w wersji elektronicznej oraz analogowej, - informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, - dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć, -aktywne uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień. Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 134 uczniów. Liczebność grup uczniów biorących udział w zajęciach uzależniona jest od rodzaju zajęć i wynosić będzie od 4 do 15 osób w grupie (Rozporządzenie MENiS z dnia 7 stycznia 2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach). Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów. Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zamówienie będzie realizowane w godzinach ustalonych przez Zamawiającego w siatce godzin lekcyjnych szkoły. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Cześć 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godz.; Część 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godz.; Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godz. Część 4: Zajęcia plastyczne dla dzieci uzdolnionych artystycznie - 30 godz. Część 5: Zajęcia dla dzieci uzdolnionych językowo (j. angielski) - SP w Blochach - 15 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dlugosiodlo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach