Gmina Borzechów ogłasza przetarg
- Adres: 24-224 Borzechów,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5111025 , fax. 081 5111024
- Data zamieszczenia: 2011-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzechów
24-224 Borzechów, woj. lubelskie
tel. 081 5111025, fax. 081 5111024
REGON: 00053513200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania w klasach I - III pt. DOBRY START - LEPSZE JUTRO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania w klasach I - III pt. DOBRY START - LEPSZE JUTRO realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Borzechów w roku szkolnym 2011-12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu i zachowania przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy prowadzący zajęcia ma obowiązek opracowania harmonogramu zajęć i programu zajęć. Dokumenty te należy przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi szkoły, w której będą się odbywały zajęcia oraz koordynatorowi projektu. Zajęcia będą prowadzone na podstawie diagnoz opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach. Na początku zajęć i na koniec każdego semestru Wykonawca przeprowadzi testy mające na celu sprawdzenie osiągniętych w projekcie rezultatów. Zajęcia prowadzone będą w szkołach, do których uczęszczają dzieci z poszczególnych grup. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, przestrzegania regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia, decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. Zamówienie zostało podzielone na 18 oddzielnych zadań. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadany stopień awansu zawodowego nauczyciela
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzechow.bip.lublin.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22