Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12 złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddz. 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (...)

Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, Kunowo, ul. Szkolna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5718170 , fax. 065 5718177
  • Data zamieszczenia: 2012-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie
    Kunowo, ul. Szkolna 5 5
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5718170, fax. 065 5718177
    REGON: 00073967900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12 złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddz. 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego pn. Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie obejmuje prowadzenie: a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, b) zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, d) zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, e) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem zdolności matematyczno-przyrodniczych, f) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem zdolności w zakresie języka angielskiego, g) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem zdolności artystycznych, h) specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, i) zajęć terapeutycznych z udziałem kotów (felinoterapia). 3. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 dla każdej z grup w wymienionych niżej placówkach oświatowych. 4. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: a) uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; b) sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; c) dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Lepszy start i przedstawienie do akceptacji szkolnemu koordynatorowi i koordynatorowi projektu; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych 30 godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Lepszy start w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 r. wg zaakceptowanego planu pracy; f) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; g) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, h) przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w roku szkolnym oraz przekazanie wniosków szkolnemu koordynatorowi; i) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi szkoły, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. Koordynator szkolny przekazuje powyższe informacje koordynatorowi projektu; j) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; k) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; l) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; m) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; n) bieżące informowanie koordynatora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; o) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 5. Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. 7. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu godziny zajęć, która w przypadku zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a w przypadku zajęć specjalistycznych trwa 60 minut. 8. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu. 9. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 100 części - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego pn.: Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie obejmuje prowadzenie: a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, b) zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, d) zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, e) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem zdolności matematyczno-przyrodniczych, f) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem zdolności w zakresie języka angielskiego, g) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem zdolności artystycznych, h) specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, i) zajęć terapeutycznych z udziałem kotów (felinoterapia). 3. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 dla każdej z grup w wymienionych niżej placówkach oświatowych. 4. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: a) uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; b) sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; c) dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Lepszy start i przedstawienie do akceptacji szkolnemu koordynatorowi i koordynatorowi projektu; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych 30 godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Lepszy start w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 r. wg zaakceptowanego planu pracy; f) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; g) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, h) przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w roku szkolnym oraz przekazanie wniosków szkolnemu koordynatorowi; i) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi szkoły, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. Koordynator szkolny przekazuje powyższe informacje koordynatorowi projektu; j) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; k) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; l) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; m) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; n) bieżące informowanie koordynatora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; o) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 5. Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. 7. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu godziny zajęć, która w przypadku zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a w przypadku zajęć specjalistycznych trwa 60 minut. 8. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu. 9. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 100 części - niżej opisanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkunowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach