Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Spokojna 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3974370 , fax. 91 3974370
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika
    ul. Spokojna 4 4
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3974370, fax. 91 3974370
    REGON: 00122279000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp2lobez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników Dziecięcej Akademii Rozwoju- projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia: a). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością. 2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr 3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie 4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy 5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy 6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną 7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego 8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć 9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem 11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły 13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji: a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć c) - karty czasu pracy 14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną 15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu 16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach 17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa 18. Zajęcia mogą się odbywać równolegle w tych samych godzinach - Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, rozwijających zainteresowania wynosi 45 min, a godz. zajęć specjalistycznych 60 min. - zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487) 19. Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających zainteresowania, zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna, rewalidacja, logopedia, socjoterapia) 20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.07.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu. b) Biuro Projektu mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika 2 w Łobzie, przy ul Spokojnej 4, 73-150 Łobez. c)Zamówienie będzie wykonywane w Biurze Projektu, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu oraz w innym dowolnym miejscu niezbędnym do wykonywania zakresu obowiązków (np. wyjazdy monitorujące, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, tj. Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie). d) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii. e). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamówienie składa się z 39 części, w tym: Część 1. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. IV Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 2. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. V Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 3. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 4. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 5. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. V Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 6. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 7. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 8. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. V Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 9. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 10. Świat pod mikroskopem- zajęcia rozwijające z przyrody dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę przyrodniczą, związany z nabywaniem praktycznych umiejętności- wykonywanie m.in. preparatów mikroskopowych Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 11. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z: wyrównywaniem deficytów rozwojowych, minimalizacją trudności w nauce, kształceniem umiejętności matematyczno- przyrodniczych, logicznym myśleniem, wprowadzaniem i utrwalaniem reguł kształceniem pamięci i koncentracji uwagi, stymulowaniem funkcji poznawczych Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 12. Zajęcia rewalidacyjne Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: umożliwiający kształcenie umiejętności i sprawności rozumienia podstawowych pojęć niezbędnych dla właściwego funkcjonowania w środowisku Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 13. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 14. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. V Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 15. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 16. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 17. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 18. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 19. Zajęcia rewalidacyjne Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z usprawnianiem funkcji słuchowych, wzrokowych, koordynacji wzrokowo- ruchowej Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 20. W kręgu teatru- zajęcia rozwijające dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. wprawki dramowe, drama, burza mózgów) Część 21. Przez eksperymenty do wiedzy dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 22. Terenoznawstwo- w przyjaźni z mapą dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 23. Przedsiębiorczość dla najmłodszych dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: Ekonomia, Mechanizmy funkcjonowania rynku, Oszczędzanie, Domowy budżet, Rola pracy w życiu człowieka, Bezrobocie, Reklama, Moja przyszłość- wykorzystanie technologii informatycznej do szukania informacji i poszerzania wiedzy o ekonomii, Powołanie Szkolnego Ośrodka Kariery Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 24. Zielone światło dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: odwołanie się do zasad związanych z bezpieczeństwem na drodze, poprawnym zachowaniem w ruchu drogowym (pieszy, pasażer, rowerzysta), kodeks ruchu drogowego Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 25. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 26. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Prowadzący: nauczyciel informatyki lub osoba z wykształceniem technicznym/ informatycznym Zakres tematyczny zajęć: związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 27. Moja mała ojczyzna dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: historia Pomorza Zachodniego po lata współczesne (ze szczególnym uwzględnieniem okolic Łobza) przedstawionych z punktu widzenia przyrodniczego, społecznego, gospodarczego, kulturowego z wykorzystaniem różnych źródeł informacji Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 28. Koło Młodych Dziennikarzy dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z: doskonaleniem umiejętności stylistyczno- językowych uczestników zajęć, redagowaniem gazety szkolnej Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera); wydanie min. trzech numerów gazety szkolnej (od września 2012 r. do czerwca 2015 r.) Część 29. Język angielski- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 30. Język niemiecki- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 31. Język angielski lub niemiecki /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Prowadzący: nauczyciel języka angielskiego lub niemieckiego Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 32. Drama w języku angielskim /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210 . Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 33. Zajęcia logopedyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: ćwiczenia artykulacyjne,oddechowe, słuchowe, głosowe, leksyklane Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 34. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 35. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 36. Arteterapia dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (zajęcia plastyczno- techniczne z elementami arteterapii) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 37. Warsztaty muzyczno- taneczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (taniec, śpiew) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 38. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 39. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp2lobez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach