Przetargi.pl
Usługi edukacyjne na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 w Białymstoku w ramach projektu: Przez trudy do gwiazd. Zajęcia wyrównawcze i pozalekcyjne dla uczniów SP nr 26 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Stanisława Staszica w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-863 Białystok, ul. Radzymińska 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 652 16 05 , fax. 85 652 16 05
  • Data zamieszczenia: 2012-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Stanisława Staszica w Białymstoku
    ul. Radzymińska 11 11
    15-863 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 652 16 05, fax. 85 652 16 05
    REGON: 00073563500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp26@um.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 w Białymstoku w ramach projektu: Przez trudy do gwiazd. Zajęcia wyrównawcze i pozalekcyjne dla uczniów SP nr 26 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 w Białymstoku w ramach projektu: Przez trudy do gwiazd. Zajęcia wyrównawcze i pozalekcyjne dla uczniów SP nr 26 w Białymstoku - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz zwiększenie dostępu do pozalekcyjnej oferty edukacyjnej wśród uczniów i uczennic napotykających na bariery środowiskowe poprzez realizację dodatkowych zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych. Zamówienie dotyczy następujących zajęć z poszczególnych przedmiotów w następującej liczbie godzin i grup: a) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów klas IV-VI z wykorzystaniem tablicy interaktywnej - przeprowadzenie 80 godz. (2 grupy po 40h) b) Zajęcia z języka angielskiego w klasach IV-VI z wykorzystaniem tablicy interaktywnej - przeprowadzenie 320 godz. (4 grupy po 80h) c) Zajęcia z informatyki - Wirtualne podróże, czyli uczymy się wykorzystywać technologie IT - przeprowadzenie 80 godz. (2 grupy po 40h) d) Zajęcia doskonalące porozumiewanie się w j. polskim jako obcym dla uczniów-uchodźców z klas IV-VI - Przekraczamy granice - przeprowadzenie 80 godz. (2 grupy po 40h) e) Zajęcia doskonalące kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne uczniów klas IV-VI - Z mapą, cyrklem i aparatem przez świat - przeprowadzenie 80 godz. (2 grupy po 40h) f) Zajęcia matematyczno-przyrodnicze dla uczniów klas VI - Sprawdzianu się nie boimy, bo systematycznie ćwiczymy - przeprowadzenie 240 godz. (6 grup po 40h) g) Zajęcia rozwijające aktywność twórczą i świadomość kulturalną uczniów (zajęcia plastyczne, muzyczne, taneczne) - przeprowadzenie 200 godz. (5 grup po 40h) h) Zajęcia rozwijające zdolności sportowe uczniów (szachy, koszykówka, tenis stołowy) - przeprowadzenie 240 godz. (3 grupy po 80h) Zakres zadań nauczycieli prowadzących zajęcia: a) ustalenie planu zajęć zgodnie z harmonogramem działań projektowych, b) zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanej wiedzy i umiejętności, c) opracowanie programu zajęć dopasowanych do potrzeb nauczanej grupy uczniów, uwzględniającego kształcenie umiejętności w zakresie kompetencji kluczowych, korygowanie i kompensowanie zaburzonych funkcji, d) opracowanie i wykorzystywanie na zajęciach autorskich scenariuszy, e) oznakowanie wypracowanych materiałów logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania w projektach POKL, f) wykorzystywanie do zajęć tablicy interaktywnej, g) przeprowadzanie regularnych testów postępu wiedzy i umiejętności uczestników, h) dokumentowanie i przekazywanie zrealizowanych testów do dokumentacji projektu, i) sporządzanie raportu po zakończeniu zajęć opisującego przebieg procesu nauczania, dynamikę grupy, trudności, które wystąpiły podczas zajęć oraz sposób ich rozwiązania, j) sprawdzanie obecności uczniów na każdych zajęciach, k) zapisywanie tematów zajęć w Dzienniku, l) zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi, merytorycznymi i metodycznymi projektu, ł) wymiana doświadczeń z Koordynatorem projektu, na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej projektu, m) dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora projektu, n) udział w kontrolach dotyczących realizacji projektu w zakresie realizacji zadań merytorycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp26.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną