Przetargi.pl
Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn.: Akademia Technologii Informatycznych realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 38-404 Krosno, ul. Rzeszowska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4365564 , fax. 13 4365564
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5
    ul. Rzeszowska 10 10
    38-404 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 4365564, fax. 13 4365564
    REGON: 00018413500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn.: Akademia Technologii Informatycznych realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne i szkoleniowe obejmujące prowadzenie zajęć i kursów dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie - Technikum Nr 5 w Krośnie w związku z realizacją projektu pn. Akademia Technologii Informatycznych realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej Projektem Zamówienie składa się z 3 części (zadań). Szczegółowy opis poszczególnych części (zadań): Zadanie nr 1 Kurs Cisco ITE Essentials lub kurs równoważny 1) Cel kursu: Zwiększenie kompetencji zawodowych Uczestników Projektu poprzez zwiększenie wiedzy w zakresie technologii ICT: budowy, eksploatacji i serwisowania sprzętu komputerowego i sieciowego. 2) Liczba uczestników: 60 uczennic/uczniów (6 grup 10 osobowych); 3 grupy w roku szkolnym 2011/2012 i 3 grupy w roku szkolnym 2012/2013. Liczba uczennic/uczniów może ulec zwiększeniu do 11 osób w grupie. 3) Liczba godzin kursu: ogółem 510 godzin lekcyjnych kursu dla 6 grup (po 85 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy; kurs składa się z części podstawowej - 10 modułów oraz z części zaawansowanej - 6 modułów) 1 godzina lekcyjna tj 45 minut zegarowych 4) Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej, a także przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu oraz dostępności pracowni). Ustalenie ogólnego harmonogramu kursu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min., w tym jedną przerwę obiadową trwającą ok. 20 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu kursu. 5) Zakres zadań Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu, Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć,kursu w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z harmonogramem wskazanym w Projekcie, Opracowanie rozkładu materiału kursu oraz materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z programem zamieszczonym na platformie Academy Cisco lub równoważnej odnośnie do kursu IT Essentials I PC Hardware and Software lub równoważny, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji, Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym harmonogramem w terminie wskazanym w umowie;Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie testu; Przyznanie Uczestnikom Projektu dostępu do platformy, umożliwiając im korzystanie z platformy, umieszczonych na niej materiałów i testów; Przeprowadzanie egzaminów cząstkowych i końcowych dla UP na pozyskanej wraz z Akademią profesjonalnej platformie szkoleniowej e-learning (cisco.netacad.net) lub równoważnej; Przygotowywanie materiałów multimedialnych dla UP jeżeli tematyka kursu tego wymaga; Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego; Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku, zebranie podpisów UP; Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku; Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad UP; Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu laboratorium przez UP; Dbanie o powierzony sprzęt laboratorium, jego prawidłową eksploatację oraz prawidłowe oznaczanie logotypami UE; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu; Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura Projektu; Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy; Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6) Inne Zamawiający zapewni: salę szkoleniową/laboratorium wyposażone w sprzęt do przeprowadzenia kursu Cisco ITE Essentials lub innego równoważnego kursu (10 stanowisk dla UP i 1 dla prowadzącego), materiały szkoleniowe (notatnik, długopis, ołówek zakreślasz itp.), obiad dla UP. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt laboratorium akademii. Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas zajęć, nie objęte gwarancją producenta/ów, Wykonawca będzie usuwał na własny koszt w ciągu 24 godzin. W wyniku naprawy, usunięcia usterki sprzęt nie może stracić parametrów użytkowych oraz wizualnych, w przeciwnym wypadku Wykonawca wymieni sprzęt na nowy identyczny lub równoważny. Każdorazowe przekazanie laboratorium akademii przed i odbiór po przeprowadzonym kursie będzie dokumentowane w formie pisemnej (Instruktor kursu-Asystent koordynatora). Zadanie nr 2 Dodatkowe zajęcia: Język angielski specjalistyczny (zawodowy) jako uzupełnienie do Cisco ITE Essentials lub kursu równoważnego 1) Cel kursu: Zajęcia z języka angielskiego w zakresie języka technicznego, jako działanie wspomagające do kursu Cisco ITE Essentialslub równoważny, mają na celu zwiększenie kompetencji Uczestników Projektu w zakresie posługiwania się technicznym językiem angielskim związanym z ICT. 2) Liczba uczestników: 60 uczennic/uczniów (6 grup 10 osobowych); 3 grupy w roku szkolnym 2011/2012 i 3 grupy w roku szkolnym 2012/2013. Liczba uczennic/uczniów może ulec zwiększeniu do 11 osób w grupie. 3) Liczba godzin zajęć: ogółem 180 godzin lekcyjnych zajęć (po 30 godzin lekcyjnych dla 1 grupy) 1 godzina lekcyjna = 45 minut, max. 2h/jednorazowo dla 1 grupy. 4) Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej (sobota, ferie, itp.) oraz po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku. Ustalenie ogólnego harmonogramu zajęć, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. 5) Zakres zadań Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu; Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć w formie papierowej i elektronicznej; Opracowanie rozkładu materiału kursu oraz materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji; Prowadzenie zajęć zgodnie z okresem realizacji projektu wskazanym w umowie i zgodnie z opracowanym harmonogramem; Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie i przeprowadzenie testu; Wykorzystanie udostępnionych materiałów i testów w wersji angielskiej na platformie szkoleniowej e-learning (cisco.netacad.netlub równoważnej), pozyskanej przez Zamawiającego wraz z Akademią. A ponadto opracowanie materiałów szkoleniowych dla UP pod kątem technicznego - informatycznego języka angielskiego; Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego; Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku; Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku; Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad UP; W przypadku korzystania z laboratorium Akademii, nadzorowanie przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu laboratorium przez UP; dbanie o powierzony sprzęt laboratorium, jego prawidłową eksploatację; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu; Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura projektu; Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy; Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6) Inne Zamawiający zapewni: salę do przeprowadzenia w/w zajęć, w razie potrzeby wyposażone laboratorium akademii, materiały szkoleniowe (notatnik, długopis, ołówek zakreślasz itp.) i poczęstunek dla UP, a także radioodtwarzacz z CD. Zadanie nr 3 Pozalekcyjne zajęcia: Fizyka z elementami matematyki z uwzględnieniem tematyki wykorzystywanej w nauce przedmiotów zawodowych- jako zajęcia wyrównawcze. 1) Cel zajęć: zajęcia wyrównawcze mają na celu zmniejszenie dysproporcji w poziomie wiedzy wyniesionej z gimnazjum w zakresie fizyki z elementami matematyki. 2) Liczba uczestników: 20 uczennic,uczniów (2 grupy 10 osobowe); 1 grupa w roku szkolnym 2011,2012 i 1 grupa w roku szkolnym 2012/2013. Liczba uczennic,uczniów może ulec zwiększeniu do 11 osób w grupie. 3) Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych: ogółem 100 godzin lekcyjnych zajęć (po 50 godzin lekcyjnych dla 1 grupy) 1 godzina lekcyjna = 45 minut zegarowych), max. 2h/tydzień dla 1 grupy. 4) Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej (sobota, ferie, itp.) oraz po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku. Ustalenie ogólnego harmonogramu zajęć, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. 5) Zakres zadań Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu; Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć/kursu w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z harmonogramem wskazanym w Projekcie; Opracowanie rozkładu materiału w formie papierowej i elektronicznej, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji; Prowadzenie zajęć zgodnie z okresem realizacji projektu wskazanym w umowie i zgodnie z opracowanym harmonogramem; Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie i przeprowadzenie testu; Dokonanie wyboru zbioru zadań dla UP wykorzystywanego podczas zajęć, stosownie do ich wcześniej zweryfikowanej wiedzy i umiejętności. Zbiór zadań zakupiony w ramach Projektu - koszt zakupu zbiorów zadań nie obciąży Wykonawcy; Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego; Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku; Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku; Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad UP; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu; Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura Projektu; Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy; Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6) Inne Zamawiający zapewni: salę do przeprowadzenia w/w zajęć pozalekcyjnych, materiały szkoleniowe (notatnik, długopis, ołówek zakreślasz itp.) i poczęstunek dla UP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp5.krosno.pl/tekst.php?id=145
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach