Przetargi.pl
Usługi edukacyjne i szkoleniowe, dotyczące prowadzenia zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6577003 , fax. 085 6577121
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 085 6577003, fax. 085 6577121
    REGON: 05065945000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne i szkoleniowe, dotyczące prowadzenia zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 32 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki. 2) Część nr 2. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki. 3) Część nr 3. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego. 4) Część nr 4. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego. 5) Część nr 5. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii. 6) Część nr 6. Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody. 7) Część nr 7. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum. 8) Część nr 8. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum. 9) Część nr 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum. 10) Część nr 10. Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum. 11) Część nr 11. Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum. 12) Część nr 12. Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum. 13) Część nr 13. Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum. 14) Część nr 14. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym. 15) Część nr 15. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi. 16) Część nr 16. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim. 17) Część nr 17. Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum. 18) Część nr 18. Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum. 19) Część nr 19. Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum. 20) Część nr 20. Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum. 21) Część nr 21. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 22)Część nr 22. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum. 24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego. 25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum. 26) Część nr 26. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 27) Część nr 27. Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 28) Część nr 28. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 29) Część nr 29. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 30) Część nr 30. SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego. 31) Część nr 31. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe. Wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce. 32) Część nr 32. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach