Przetargi.pl
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2011-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach ww projektu w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Grajewo. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 28 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla uczniów z ogólnymi trudnościami w nauce w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 44 godzin, w 4 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej; 2) Część nr 2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy I-III: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 3) Część nr 3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy IV-VI: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 4) Część nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczno- przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 22 godzin, w 2 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub prowadzenia zajęć matematycznych lub prowadzenia zajęć przyrodniczych; 5) Część nr 5. Zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 11 godzin, w 1 grupie, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej; 6) Część nr 6. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 22 godzin, w 2 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki; 7) Część nr 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 8) Część nr 8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-V: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 9) Część nr 9. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VI-X: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 10) Część nr 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-VI: 66 godzin, w 6 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 11) Część nr 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VII-XIII: 77 godzin, w 7 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 12) Część nr 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 13) Część nr 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-V: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 14) Część nr 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VI-X: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 15) Część nr 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z języka polskiego; 16) Część nr 16. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-III: 54 godzin, w 3 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 17) Część nr 17. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy IV-V: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 18) Część nr 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-II: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 19) Część nr 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy III-IV: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 20) Część nr 20. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 4 grupach, po 9 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 21) Część nr 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych; 22) Część nr 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 3 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 3 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 27 godzin, w 2 grupach, po 13,5 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z plastyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki; 25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z muzyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki; 26) Część nr 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i recytatorsko w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej; 27) Część nr 27. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 30 godzin, w 1 grupie, po 30 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub uprawnienia instruktora tańca; 28) Część nr 28. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo(język angielski) w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do nauczania języka angielskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach