Przetargi.pl
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie.

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. A. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 272 30 63 , fax. 86 272 30 63
  • Data zamieszczenia: 2011-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza
    ul. A. Mickiewicza 1 1
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 86 272 30 63, fax. 86 272 30 63
    REGON: 00071960700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.grajewo.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej Nr 2 w Grajewie. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 26 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Dobrze liczę-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji matematycznej dla uczniów kl.I: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 2) Część nr 2. Dobrze liczę-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji matematycznej dla uczniów kl.I: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 3) Część nr 3. Stop słabym ocenom-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla ucz.kl.V-VI:231 godzin w 7 grupach, po 33 godziny na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki; 4) Część nr 4. Dobrze czytam i piszę- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji polonistycznej dla uczniów kl.I: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 5) Część nr 5. Dobrze czytam i piszę- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji polonistycznej dla uczniów kl.I : 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 6) Część nr 6. Uczę się pilnie-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla ucz.kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, po 33 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego ; 7) Część nr 7. Uczę się pilnie-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla ucz.kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, po 33 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego ; 8) Część nr 8. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 9) Część nr 9. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 10) Część nr 10. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 11) Część nr 11. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 99 godzin w 3 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 12) Część nr 12. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 132 godziny w 2 grupach, 66 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 13) Część nr 13. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 132 godziny w 2 grupach, 66 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 14) Część nr 14. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 132 godziny w 2 grupach, 66 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 15) Część nr 15. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 16) Część nr 16. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 17) Część nr 17. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 18) Część nr 18. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 99 godzin w 3 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 19) Część nr 19. Angielski inaczej-zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl.I; 297 godzin w 3 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 20) Część nr 20. English for you- zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl. V-VI: 297 godzin w 3 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 21) Część nr 21. English for you- zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl. V-VI: 198 godzin w 2 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 22) Część nr 22. English for you- zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl. V-VI: 198 godzin w 2 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 23) Część nr 23. Zabawa komputerem-zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne uczniów kl.I : 297 godzin w 3 grupach, 99 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć informatycznych; 24) Część nr 24. Komputer źródłem wiedzy i rozrywki-zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne uczniów kl.V-VI: 297 godzin w 3 grupach, 99 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć informatycznych; 25) Część nr 25. Komputer źródłem wiedzy i rozrywki-zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne uczniów kl.V-VI: 198 godzin w 2 grupach, 99 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć informatycznych; 26) Część nr 26. Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami karate Kyokushin:660 godzin w 10 grupach, 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć karate Kyokushin tj. trener II klasy karate kyokushinkai lub instruktor sportu w karate kyokushinkai oraz kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć wychowania fizycznego, oraz kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.grajewo.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach