Zespół Szkół w Augustowie ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, Augustowo 30
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 731 10 97 , fax. 0-85 731 10 97
- Data zamieszczenia: 2014-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Augustowie
Augustowo 30 30
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 731 10 97, fax. 0-85 731 10 97
REGON: 05213215500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsaug.manifo.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół w Augustowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła= Nowoczesna szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła= Nowoczesna szkoła. 1. Zamówienie będzie dokonywane w podziale na części: I część zamówienia obejmuje zajęcia humanistyczne, artystyczne i sportowe 1.UNIWERSYTET ANGLISTYKI - łącznie 120h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia poliglotyczne będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 16h w miesiącu) 2.UNIWERSYTET MUZYCZNY- łącznie 90h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia muzyczne będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu). 3.UNIWERSYTET TEATRALNY- łącznie 30h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu). 4.UNIWERSYTET SAVOIR-VIVRE - łącznie 120, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 16 h w miesiącu). 5.WARSZTATY ORTOGRAFII, WARSZTATY ROZWIJANIA PISANIA I CZYTANIA - łącznie 120 godzin do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 16 h w miesiącu). 6.UNIWERSYTET MALARSTWA- łącznie 60 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu). 7.UNIWERSYTET DZIENNIKARZA- łącznie 30 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4h w miesiącu). 8.UNIWERSYTET SPORTOWCA- łącznie 30 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. I II część zamówienia obejmuje zajęcia TERAPEUTYCZNE 1.WARSZTATY - Jak nawiązać relacje z rówieśnikami? - łącznie 30h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia socjoterapeutyczne będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4h w miesiącu) 2.WARSZTATY - Jak radzić sobie ze stresem?- łącznie 30h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia socjoterapeutyczne będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4h w miesiącu). 3.WARSZTATY - Jak skutecznie się uczyć?- łącznie 60h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia socjoterapeutyczne będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. II III część zamówienia obejmuje zajęcia MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE 1.UNIWERSYTET MATEMATYKA- łącznie 60 h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia matematyczne będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu) 2.ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Z MATEMATYKI- łącznie 60 h do realizacji w ciągu 10 miesięcy.Zajęcia matematyczne będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu). 3.UNIWERSYTET BIOLOGA I UNIWERSYTET PRZYRODNIKA- łącznie 60 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia wyrównawcze będą odbywały się średnio 2 razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu). 4.UNIWERSYTET FIZYKI- łącznie 30 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4 h w miesiącu). 5.UNIWERSYTET NAUKOWCA- łącznie 30 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4h w miesiącu). 6.UNIWERSYTET ODKRYWCÓW- łącznie 30 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. III IV część zamówienia obejmuje zajęcia ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE W ZAKRESIE ICT i PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 1.UNIWERSYTET GRAFIKI KOMPUTEROWEJ- łącznie 30h do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu). 2.UNIWERSYTET PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - łącznie 120 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio2razy w tygodniu (średnio 16h w miesiącu). 3.UNIWERSYTET FILMU I FOTOGRAFII- łącznie 60 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio2razy w tygodniu (średnio 8h w miesiącu). 4.WARSZTATY INFORMATYCZNO-METODYCZNE DLA NAUCZYCIELI- łącznie 32 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 2 razy w roku 2014 we sierpniu lub wrześniu i 2 razy 2015 w lutym lub marcu, średnio po 4h spotkanie. szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. IV V część zamówienia obejmuje INDYWIDUALNE I GRUPOWE DORADZTWO ZAWODOWE- łącznie 318 godzin, do realizacji w ciągu 10 miesięcy. Zajęcia będą odbywały się średnio 4 razy w tygodniu (średnio 30h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. V 2. Godzina zajęć objętych projektem = 45 minut, z wyłączeniem zajęć socjoterapeutycznych, dla których godzina = 60 minut. 1) Zajęcia objęte przedmiotem zamówienia, dla każdej części odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego tj. w Zespole Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski, z wyjątkiem zaplanowanych w projekcie wyjść i wycieczek. 2) Wymaga się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania (gry dydaktyczne, dyskusja, zajęcia terenowe, doświadczenia, metoda projektów i inne, które będą motywowały dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka. 3) Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku (tylko w szczególnych przypadkach w soboty), z wyjątkiem zajęć prowadzonych w ramach wyjazdów edukacyjnych. 4) Wykonawca jest zobowiązany do podpisania i przestrzegania umowy dot. powierzenia przetwarzania danych w projekcie Wiejska szkoła = Nowoczesna szkoła. 3. Wymagania dodatkowe (w każdej z części zamówienia): 1)Prowadzenie dokumentacji pedagogicznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r.w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. 2002 r. Nr 23 poz. 225 z późn. zm.) oraz zgodnie ze Statutem Zespołu Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski. 2)Przestrzeganie tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu; 3)Poddanie się kontroli, w szczególności dotyczącej zakresu i sposobu realizacji powierzonych zadań oraz dotyczących rozliczeń za świadczone usługi, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 4)realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Zamawiającego w ścisłej współpracy z Wykonawcą, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas; 5)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie określonym w umowie; 6)przeprowadzenie pre i post (przed rozpoczęciem i na koniec roku szkolnego 2014-2015 testów przez nauczycieli poszczególnych zajęć objętych zamówieniem. Przeprowadzenie pre odbędzie się na pierwszych zajęciach w roku szkolnym 2014-2015 oraz post testów na koniec zajęć w roku szkolnym 2014-2015 w obecności koordynatora projektu bądź asystentki projektu. 7)Prowadzenie ewidencji zrealizowanych zadań za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju zajęć i liczby godzin; 8)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; 9)promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 10)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; 11)przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; 12) decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy multimedialnych zakupionych w ramach projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsaug.manifo.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie szkolenia dla kadry zatrudnionej w Akademickim Biurze Karier UMB w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, z podziałem na 3 części: - Część 1 - Kurs na doradcę zawodowego, - Część 2 - Kurs Metodologia tworzenia IPD, - Część 3 - Szkolenie przygotowujące do prowadzenia coachingu w doradztwie zawodowym.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2016-01-29 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW POJAZDÓW UPRZYWILEJOWANYCH
Dodano: 2015-10-01 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-08-11 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-07-06 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń medycznych
Dodano: 2015-06-02 - Usługa szkoleniowa w zakresie obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla uczestników projektu realizowanego przez Miasta Łomża pn. Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 POIG.08.03.00-20-168/10
Dodano: 2015-04-29 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2015-04-27 - Zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY
Dodano: 2015-04-21 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 5 części
Dodano: 2015-04-15