Przetargi.pl
Usługi dzierżawy (rentalu) odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników PPUH RADKOM Sp. z o. o.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Witosa 76
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3332324 , fax. 048 3644821
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
    ul. Witosa 76 76
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3332324, fax. 048 3644821
    REGON: 67057488300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dzierżawy (rentalu) odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników PPUH RADKOM Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy (rentalu) odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników PPUH RADKOM Sp z o.o 1.Dzierżawa i serwis: -bluza zielona -ogrodniczki zielone -koszula flanelowa -koszulka T-sfirt 2.Dzierżawa szaf ubraniowych w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (korytarz szatni) 3. Dzierżawiona i dostarczana odzież robocza musi spełnić poniższe warunki: a.materiał mieszankowy o składzie 30-40% bawełny i 60-70% poliestru b.gramatura min. 240 g/m2 c.koszulka polo o składzie min. 50% bawełny d.odzież winna posiadać certyfikat CE e.tkaniny o odpowiednim standardzie jakościowym pozwalającym zachować odpowiednią rozmiarówkę po upraniu w całym okresie trwania umowy f.Logo- emblematy firmowe trwale przymocowane do odzieży g.kolor odzieży ciemna zieleń h.musi być oznakowana w sposób zapewniający jej identyfikację i powrót do właściwego użytkownika po usłudze serwisu Odzież robocza. Ubrania robocze zgodne z PN-P-84525:1998 4.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: -pranie odzieży według ustalonego harmonogramu -dokonywanie przeróbek krawieckich na koszt Wykonawcy -naprawy uszkodzonej odzieży (każdego uszkodzenia) -dokonanie pomiarów pracowników w celu dostarczenia odzieży we właściwych rozmiarach w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy -personalnego, numerycznego i rozmiarowego oznakowania odzieży -odbieranie i dostarczanie odzieży do Zakładu Utylizacji Opadów Komunalnych oraz do Budynku przy składowisku odpadów na koszt Wykonawcy -dostawy odzieży zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia np. skurczenia/zmniejszenia rozmiarówki podczas prania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - sortowanie i umieszczanie w dzierżawionych szafach znajdujących się w Zakładzie Utylizacji Opadów Komunalnych oraz do Budynku przy składowisku odpadów (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej) wg. częstotliwości określonych w załączniku nr 1 do oferty Wykonawcy i w uzgodnionym z Zamawiającym dniu tygodnia w godzinach od 7.00 do 15.00. -w przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach (faktury VAT). -trwałe umieszczenie LOGO duże RADKOM (szacunkowy wymiar 20 x 20 cm) - umieszczone na bluzie szwedzkiej (na plecach). - Trwałe umieszczenie LOGO małe (szacunkowy wymiar 6 X 4 cm) - umieszczane na ogrodniczkach z przodu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi: a)wymagane jest, aby przedmiot działalności Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)w przypadku gdyby realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się przy udziale udostępnionego Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Za aktualne uznane zostanie zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie -usług dzierżawy (rentalu) odzieży roboczej i serwisu odzieży o wartości co najmniej 100 000,00 zł oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, ww. dokument musi jasno określać datę jego wystawienia, wartość, podmiot wystawiający dokument i przedmiot. - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp- na druku, w formie załącznika nr 2. - Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 5. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy pzp. Sprawdzenie spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej dokumentów lub nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach