Gdańsk 2016 ogłasza przetarg
- Adres: 80-830 Gdańsk, ul. Długi Targ 39/40
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 00 48 58 740 2016 , fax. 00 48 58 740 2015
- Data zamieszczenia: 2011-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdańsk 2016
ul. Długi Targ 39/40 39/40
80-830 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 00 48 58 740 2016, fax. 00 48 58 740 2015
REGON: 22118803000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk2016.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi drukowania plakatów i wynajmu powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard i citylight - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług: drukowania plakatów i wynajmu powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard i citylight dla GDAŃSK 2016 - miejskiej instytucji kultury w Gdańsku w ramach promocji kandydatury Gdańska do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. 2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez drukowanie plakatów w ilości, o wymaganiach i wymiarach dostosowanych do wskazanych poniżej nośników oraz wynajem powierzchni reklamowych na 40 nośnikach typu billboard (600 x 300 cm) i 50 nośnikach typu citylight (120 x 180 cm) wraz z montażem, ekspozycją, demontażem oraz utylizacją plakatów eksponowanych na tych nośnikach w ramach promocji kandydatury Gdańska do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Plakaty zostaną wykonane na podstawie layoutów w liczbie odpowiadającej ilości wynajętych nośników reklamowych (40 layoutów do nośników typu billboard, 50 layoutów do nośników typu citylight); zadruk: full color/0. 3.Zamówienie polega na: a)drukowaniu plakatów, które będą eksponowane na nośnikach w ramach kampanii, Wykonawca przy ich drukowaniu jest zobowiązany do ich dostosowania do specyfiki i wymagań kampanii Zamawiającego, b)montażu i demontażu wydrukowanych przez Wykonawcę plakatów w terminach ekspozycji, c)ekspozycji plakatów w miejscach i terminie nie krótszym, niż określone w ust. 4 - 6 oraz na warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji, d)utylizacji plakatów po zakończonym okresie ekspozycji, e)monitoringu prawidłowej ekspozycji plakatów. 4. Termin ekspozycji plakatów na nośnikach reklamowych: czerwiec 2011 r. (30 dni). 5. Miejsce wykonania zamówienia - lokalizacja powierzchni reklamowych - Trójmiasto: Gdańsk, Gdynia, Sopot. 6. Nośniki winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w centrach miast, o których mowa powyżej, przy drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, drogach przelotowych, głównych skrzyżowaniach, centrach handlowych itp. 7. Każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. 8. Reklama umieszczona na nośniku winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa, budowle). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk2016.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej projekt Budowa Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku.
Dodano: 2015-02-11 - Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
Dodano: 2014-08-28 - Umieszczenie reklam całostronicowych dot.: Budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, w ogólnopolskim tygodniku o charakterze opiniotwórczym obejmujących swym zasięgiem całą Polskę
Dodano: 2014-05-16 - Umieszczenie dwóch reklam całostronicowych w dzienniku o charakterze lokalnym, dot. budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-05-15 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-11 - Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej otwarcie budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-03-11 - Udostępnienie powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych typu Billboard (nośnikach), drukowanie oraz montaż, demontaż i utylizacja plakatów, które będą eksponowane na nośnikach.
Dodano: 2014-02-07 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-02-07