Przetargi.pl
Usługi drukowania materiałów promocyjnych

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00157 Warszawa, ul. Anielewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 710 300 , fax. 224 710 398
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
    ul. Anielewicza 6
    00157 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 710 300, fax. 224 710 398
    REGON: 14031376200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukowania materiałów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania materiałów promocyjnych, pakowania, przechowywania oraz dostawy publikacji na terenie Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych opisany został szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu (należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego) Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Muzeum Historii Żydów Polskich Polin, tj. Bank Pekao S.A. nr 95 1240 6247 1111 0000 4973 1057. 3. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 359) składanych w oryginale przed złożeniem oferty, w siedzibie Zamawiającego. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale wraz z ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie wpłaty na konto Zamawiający zaleca, aby do oferty dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 6. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) aktualne na dzień składania ofert: 1) formularz cenowy (zał. nr 2a do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ 4) próbki (osiem), o których mowa w Rozdziale 13 ust. 2 pkt 2 SIWZ w celu ich oceny w kryterium „jakość wykonania”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach