Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-824 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3009340, 3009351 , fax. 0-58 3009343
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
ul. Podwale Przedmiejskie 30 30
80-824 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3009340, 3009351, fax. 0-58 3009343
REGON: 19203519100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi drukowania i dostawy, usługi w zakresie promocji, usługi projektów graficznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Część I Zadanie 1. Wykonanie plakatów A3 wraz z dostawą w miejsca wskazane przez Zamawiającego (Gdańsk, Słupsk) Projekt wykonanie projektu plakatu promującego usługi CIiPKZ w Gdańsku i w Słupsku, zapewnienie 1 zdjęcia uzgodnionego z Zamawiającym, format A3 Druk: nakład 300 egz., papier - kreda błysk 150 g m?, lakier offset błysk, druk jednostronny, kolor 4 0, druk offsetowy Zadanie 2. Wykonanie rollbanera promującego usługi CIiPKZ w Gdańsku wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego wykonanie projektu rollbanera z zapewnieniem 1 zdjęcia uzgodnionego z Zamawiającym, zgodnego ze stylistyką projektu plakatu promocyjnego, o którym mowa w Zadaniu 1 wyprodukowanie 1 szt. rollbanera jednostronnego zgodnie z następującymi parametrami: system wystawienniczy typu roll-up wraz z pokrowcem na cały system, kaseta roll-upa w całości wykonana z aluminium z osłonami bocznymi wraz z 3 częściowym drążkiem podpierającym, wymiary systemu razem z planszą: szer. 85 cm wys. 200 cm, materiał planszy nie przepuszczający światła, druk jednostronny, kolor 4 0, roll-up lekki (waga do 5 kg), stabilny. Zadanie 3. Wykonanie tablic promocyjno-informacyjnych wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego i montażem wykonanie projektów czterech tablic dotyczących usług CIiPKZ w Gdańsku zgodnych ze stylistyką projektu plakatu promocyjnego oraz rolbanera promocyjnego, o których mowa w Zadaniu 1 i Zadaniu 2 jedna tablica promocyjna z zapewnieniem 1 zdjęcia uzgodnionego z Zamawiającym, wymiary: wys. 100 cm, szer. 140 cm, trzy tablice informacyjne, wykonanie czterech tablic z materiału plexi (kolor biały) o grubości minimum 4 mm z naklejonym wydrukiem (błysk, kolor 4 0) o następujących wymiarach: tablica pierwsza: wys. 100 cm, szer. 140 cm, tablica druga: wys. 15 cm, szer. 50 cm, tablica trzecia: wys. 80 cm, szer. 70 cm, tablica czwarta: wys. 48 cm, szer. 158 cm, dostawa i montaż tablic promocyjno-informacyjnych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk. Zadanie 4. Wykonanie materiałów promocyjnych (zegar ścienny) wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego zegar ścienny ze wskazówkami na 1 baterię typu AA, okrągły o średnicy 21-25 cm i grubości 4-4,5 cm, kolor: obudowa i wskazówki - srebrne, tarcza - biała z umieszczonym nadrukiem loga EURES o wymiarach: szerokość 25 mm x wysokość 30 mm w 2 kolorach, poszczególne godziny zaznaczone symbolem I (nie liczbą), ilość: 50 szt. Zadanie 5. Wykonanie materiałów promocyjnych (kubek ceramiczny) wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego kubek ceramiczny o pojemności 275-325 ml., rozmiar: szerokość wraz z uchwytem 10-13 cm x wysokość 9-11 cm x średnica w górnej części kubka 7-9 cm, w 3 różnych kolorach (pomarańczowym, zielonym i niebieskim, po 20 kubków z każdego koloru), umieszczenie nadruku z logiem EURES o wymiarach: szerokość 25 mm x wysokość 35 mm i stronami internetowymi: www.eures.europa.eu , www.eures.praca.gov.pl, ilość: 60 szt. Zadanie 6. Wykonanie materiałów promocyjnych (portfel skórzany) wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego portfel skórzany męski, kolor: czarny, z wytłaczanym logo EURES o wymiarach: szerokość 15 mm x wysokość 25 mm, wymiary portfela: szerokość 8-10 cm x wysokość 12-14 cm lub szerokość 9-11 cm x wysokość 8-10 cm, ilość: 8 szt. Zadanie 7. Druk raportu wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego format A4 po obcięciu, liczba stron: max. 108 str. plus okładka, okładka: papier kreda mat 250g m2, uszlachetnienie folia matowa po zewn. stronie okładki 1 0, lakier offset mat 1 0 na wewnętrznych stronach okładki, środek: papier kreda mat 135g/m2, lakier offset mat 1/1, druk offsetowy, kolor 4 4, oprawa: miękka klejona, nakład: 150 szt., druk wg projektu przekazanego przez Zamawiającego Wymogi jakościowe dotyczące części I przedmiotu zamówienia: druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane; baner - rollup - plansza banera trwale umocowana w konstrukcji, brzegi planszy niepozawijane. Część II Druk raportu wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego Druk: format 20 x 27 cm (w pionie) po obcięciu, liczba stron: 96 stron plus okładka, nakład: 250 szt., środki: papier kreda matowa 135 g m2, lakier offset mat 1 1, kolor 4 4, okładka: papier kreda matowa 250 g m2, folia mat 1 0, lakier UV punktowy na zewnętrznych stronach okładki, lakier offset mat 1 0 na wewnętrznych stronach okładki, kolor 4 4, oprawa: miękka klejona, druk offsetowy, druk wg projektu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Wymogi jakościowe dotyczące części II przedmiotu zamówienia: druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane; Część III Zadanie 1. Wykonanie materiałów promocyjnych (torba ekologiczna) wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego torba z uchwytami, ekologiczna, wykonana z przetworzonych opakowań PET, posiadająca oznakowanie uwiarygodniające wykonanie torby z przetworzonych materiałów, w kolorystyce biało-pomarańczowej, z nadrukiem czterech logotypów w jednym kolorze, wymiary: wysokość (bez uchwytów) min. 35 cm do maks. 45 cm, szerokość min. 35 cm do maks. 40 cm, ilość: 250 sztuk. wzór torby stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Zadanie 2 Druk ulotki A4 3 wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego format A4, składana na 3 w C, papier: kreda błysk 150 g m2 lakier offset błysk 1 1, kolor 4 4, druk offsetowy, nakład: 2500 szt. Wymogi jakościowe dotyczące części III przedmiotu zamówienia: druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wydruków próbnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk biletów wstępu do Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego w rolkach wraz z dostawą
Dodano: 2016-07-26 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Saga Rodu Sobczaków.
Dodano: 2016-06-30 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Lux in Oriente - Lux ex Oriente: Polska i Stolica Apostolska - 1050 lat historii.
Dodano: 2016-06-15 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Atelier Hanny i Leszka Nowosielskich.
Dodano: 2016-02-23 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Exporting Zagreb.
Dodano: 2016-02-22 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Rzeźby Beaty Czapskiej
Dodano: 2016-02-19 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Atelier Hanny i Leszka Nowosielskich.
Dodano: 2016-02-12 - Druk i dostawa do zamawiającego książki pt. Mała architektura sakralna Kaszub. Perspektywa antropologiczna.
Dodano: 2016-02-08 - usługa druku formularzy dokumentacji medycznej i bloczków recept lekarskich
Dodano: 2015-12-30 - Druk i dostawa do zamawiającego kalendarza 2016 Hans Memling Sąd Ostateczny
Dodano: 2015-12-15