Przetargi.pl
Usługi drukowania i dostawy

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-824 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009340, 3009351 , fax. 0-58 3009343
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
    ul. Podwale Przedmiejskie 30 30
    80-824 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009340, 3009351, fax. 0-58 3009343
    REGON: 19203519100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukowania i dostawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zadanie 1. Druk 1000 szt. ulotek A4/3 wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego ­ format: A4, składana na 3 w C ­ nakład: 1000 szt. ­ papier: kreda błysk 150 g/m2 ­ lakier offset błysk ­ kolor 4/4 ­ druk offsetowy Zadanie 2. Druk 2000 szt. teczek informacyjnych A4 wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego ­ format A4 ­ nakład: 2000 szt. ­ teczka składana ­ 2 skrzydła ­ papier: karton 350 g/m2 ­ lakier UV 1/0 ­ kolor 4/0 ­ druk jednostronny ­ druk offsetowy Zadanie 3. Wykonanie rollbanera wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego Usługa obejmuje wykonanie banera typu roll-up. Wykonawca zapewni zdjęcie do projektu (min. 300 dpi) w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projekt banera spójny z ulotką, którą przekaże Zamawiający w dniu podpisania umowy. ­ ilość sztuk: 1 ­ wymiary planszy: szer. 85 cm +/- 10 cm, wys. 220 cm +/- 10 cm (obszar zadrukowany, należy doliczyć długość planszy niezbędną do umocowania planszy w kasetce) ­ materiał nie przepuszczający światła ­ druk jednostronny ­ kolor 4/0 Zadanie 4. Druk 2000 szt. ulotek A4/3 wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego ­ format A4, składana na 3 w C ­ nakład: 2000 szt. ­ papier: kreda błysk 150 g/m2 ­ lakier offset błysk ­ kolor 4/4 ­ druk offsetowy Zadanie 5. Druk 2000 szt. zakładek magnetycznych wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego ­ wymiary: 18 cm x 5,5 cm składana na pół do wymiarów 9 cm x 5,5 cm ­ 2 magnesy magnetyczne umieszczone na końcach zakładki po wewnętrznej stronie, o wymiarach ok. 1,5 cm x 5 cm, odległość magnesów od brzegów zakładki ok. 0,25 cm. ­ nakład: 2000 szt. ­ papier: karton 350 g/m2 ­ lakier UV 1/0 ­ kolor 4/4 ­ druk offsetowy Część II Projekt i druk raportu wraz z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego Usługa obejmuje projekt i druk raportu wraz z dostawą, oraz wykonanie proofa cyfrowego. Projekt: a) format 20 x 27 cm (w pionie) po obcięciu, b) maksymalnie 100 stron plus okładka, c) usługa obejmuje: ­ projekt layoutu raportu - w tym zapewnienie w projekcie zdjęć (maks. 10) dopasowanych do tematyki rozdziałów ­ opracowanie ujednoliconych wykresów/schematów (maksymalnie 20), ­ skład i łamanie tekstu, ­ przygotowanie plików do druku i plików skompresowanych na potrzeby strony internetowej ­ zapewnienie grafiki na okładkę Druk: ­ nakład: 300 szt., ­ środki: papier kreda matowa 135 g/m2, lakier offset mat 1/1, kolor 4/4, ­ okładka: papier kreda matowa 250 g/m2, folia mat 1/0, lakier UV punktowy na zewnętrznych stronach okładki, lakier offset mat 1/0 na wewnętrznych stronach okładki, kolor 4/4, ­ oprawa: klejona, ­ druk offsetowy Proof cyfrowy: ­ Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do przedstawienia do akceptacji Zamawiającego proofa cyfrowego formatu A4 przygotowanego projektu, który będzie podstawą do oceny jakości wykonania usługi druku. Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od przekazania materiałów źródłowych przez Zamawiającego przedstawi 3 koncepcje graficzne projektów raportu, obejmujące okładkę i co najmniej jedną stronę środka. Zamawiający dokona wyboru koncepcji graficznej w ciągu 2 dni roboczych. Po uwzględnieniu uwag Zamawiającego Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego gotowy projekt raportu w ciągu 14 dni roboczych od momentu wyboru koncepcji przez Zamawiającego. Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: ­ druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane; ­ baner - rollup - plansza banera trwale umocowana w konstrukcji, brzegi planszy niepozawijane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wydruków próbnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach