Miasto Zabrze ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3733537, 2710011 , fax. 32 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 32 3733537, 2710011, fax. 32 3733427, 2710818
REGON: 27625552000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi drukarskie dla potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi drukowania i dostarczenie do siedziby Zamawiającego, następujących druków: 1. Wniosek o wydanie dowodu osobistego - 60.000 szt. 2. Zwrotne potwierdzenie odbioru - 10.000.szt. 3. Zgłoszenie pobytu czasowego - 15.000 szt. 4. Zgłoszenie pobytu stałego - 20.000 szt. 5. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca stałego pobytu - 10.000szt. 6. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego- 3.000szt. 7. Koperta osobowa bez nadruku - 3.000szt. 8. Koperta osobowa z nadrukiem - 7.000szt. Zamówione druki muszą być wykonane zgodnie z danymi technicznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodne z wzorami druków (poz. 1,2,3,4,5.6.7.8.), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. 2012 poz. 1475 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DRUK BIULETYNU UNIWERSYTETU III WIEKU DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-18 - DRUK PUBLIKACJI
Dodano: 2016-06-30 - WYKONANIE DYPLOMÓW, INDEKSÓW, LEGITYMACJI I INNYCH DRUKÓW DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-06 - DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-02 - DRUK I OPRAWA 24 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-04-04 - Usługa opracowania projektu graficznego, składu, wydruku oraz dostawy publikacji raportu z badania ewaluacyjnego
Dodano: 2016-03-31 - Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody
Dodano: 2016-03-15 - Projekt i druk folderu informacyjnego o tematyce gospodarczej
Dodano: 2016-03-14 - Druk materiałów konferencyjnych dla Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - USŁUGA DRUKU I OPRAWY KSIĄŻEK
DZP.381.02.2016.UG
Dodano: 2016-02-18