Przetargi.pl
Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki w 2013 roku

Chorzowskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3497860 , fax. 32 3497882
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chorzowskie Centrum Kultury
    ul. Sienkiewicza 3 3
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 3497860, fax. 32 3497882
    REGON: 24076525400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2013 roku zgodnie z formularzem cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego do 28 grudnia 2013 roku. 3. Poszczególne zamówienia będą realizowane: a) Komplet kart pocztowych w obwolucie 500 sztuk - miesiąc luty i marzec b) Komplet kart pocztowych w obwolucie 1000 sztuk - miesiąc maj c) Kartki pocztowe Chorzowskich Artystów Plastyków - miesiąc wrzesień d) Wkładki do zaproszeń - miesiąc grudzień e) Kalendarz - miesiąc grudzień f) Karty zgłoszenia - miesiąc grudzień g) Regulaminy - miesiąc grudzień 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania poszczególnych pozycji wyszczególnionych w formularzu cenowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie ilościowym w odniesieniu do Kompletu kart pocztowych z pkt. 3 b; zmniejszenie do ilości 500 kompletów. Wówczas obowiązywać będzie wycena Wykonawcy jak za karty pocztowe z pkt. 3a. 5. Brak realizacji poszczególnych zleceń lub zmniejszenie ilości, będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego i jego faktycznych potrzeb. 6. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną w formacie ustalonym z Wykonawcą. 7. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 8. Wykonawca, na własny koszt, wykona makietę do każdego druku z plików dostarczanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy, na własny koszt, do siedziby Zamawiającego cromalin, do każdego druku w formacie A4 w terminie 3 dni od dnia dostarczenia kompletnych plików przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do wydruku całego zamówienia. 10. Zamawiający musi zaakceptować lub wnieść uwagi do przedstawionego przez Wykonawcę cromalinu w ciągu 2 dni od dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 11. Wykonawca, na własny koszt odbierze zaakceptowany cromalin przez Zamawiającego z jego siedziby. 12. Zamawiający wymaga wysokiego standardu jakości druku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę 3 takich samych wydruków z ostatniego roku, po trzy egzemplarze, odpowiadające parametrami graficznymi pozycjom z pkt. 1 a, d i e. W przypadku nie złożenie wymaganych wydruków lub złożenia ich w mniejszej ilości oferta zostanie odrzucona. 13. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy wydrukowane materiały do siedziby Zmawiającego. 14. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każdą partię drukowanych materiałów. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 7 dni od dnia jej zgłoszenia. 16. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 14 dni od ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość wykonania wydruków
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chck.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach