Przetargi.pl
Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2014 roku

Chorzowskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3497860 , fax. 32 3497882
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chorzowskie Centrum Kultury
    ul. Sienkiewicza 3 3
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 3497860, fax. 32 3497882
    REGON: 24076525400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2014 roku zgodnie z formularzem cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2014 roku. 3. Przybliżone terminy realizacji poszczególne zamówień: a) Komplet kart pocztowych w obwolucie 500 kompletów - miesiąc luty i sierpień 2014 roku b) Kartki pocztowe Chorzowskich Artystów Plastyków - miesiąc wrzesień 2014 roku, c) Katalog ANIMALIS - miesiąc maj 2014 roku d) Obwoluty na zaproszenia - miesiąc listopad 2014 roku, e) Wkładki do zaproszeń - miesiąc listopad 2014 roku f) Kalendarz - miesiąc listopad 2014 roku 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania poszczególnych rodzajów druków lub nakładów m.in. a) wydrukowania tylko jednego nakładu obwolut na zaproszenia - nakładu 5000 lub 10 000 egzemplarzy lub nie wydrukowania żadnego nakładu obwolut na zaproszenia, b) wydrukowania tylko jednej wersji - 1 lub 2 katalogu ANIMALIS, 5. Brak realizacji poszczególnych rodzajów druków lub nakładów będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego i jego faktycznych potrzeb. 6. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną w formacie ustalonym z Wykonawcą. 7. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 8. Wykonawca, na własny koszt, wykona makietę do każdego druku z plików dostarczanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy, na własny koszt, do siedziby Zamawiającego cromalin, do każdego druku w formacie A4 w terminie 3 dni od dnia dostarczenia kompletnych plików przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do wydruku całego zamówienia. 10. Zamawiający musi zaakceptować lub wnieść uwagi do przedstawionego przez Wykonawcę cromalinu w ciągu 2 dni od dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 11. Wykonawca, na własny koszt odbierze zaakceptowany cromalin przez Zamawiającego z jego siedziby. 12. Zamawiający wymaga wysokiego standardu jakości druku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę 3 takich samych wydruków z ostatniego roku, po trzy egzemplarze, odpowiadające parametrami graficznymi pozycjom z pkt. 3 a, c i f. W przypadku nie złożenie wymaganych wydruków lub złożenia ich w mniejszej ilości oferta zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 13. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy wydrukowane materiały do siedziby Zmawiającego. 14. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każdą partię drukowanych materiałów. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 5 dni od dnia jej zgłoszenia. 16. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 30 dni od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość druku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chck.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach