Przetargi.pl
Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM

Chorzowskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3497860 , fax. 32 3497882
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chorzowskie Centrum Kultury
    ul. Sienkiewicza 3 3
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 3497860, fax. 32 3497882
    REGON: 24076525400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM Usługi będą składać się z druku: a) Komplet kart pocztowych - wystawa Zbigniew Makowski - akwarele i rysunki b) Komplet kart pocztowych - wystawa Andrzej Strumiłło - malarstwo c) Kartki pocztowe Chorzowskich Artystów Plastyków d) Komplet kart pocztowych - wystawa Jan Dobkowski - malarstwo e) 24 wzorów wkładek do zaproszeń na 2013 rok f) Kalendarz stojący na 2013 rok. Szczegółowa charakterystyka pkt. 1 a- f znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego. a) pkt. 1 a i b w okresie marca i kwietnia 2012 roku b) pkt. 1 c w okresie września - października 2012 roku c) pkt. 1 d w miesiącu październiku 2012 roku d) pkt. 1 e i f w okresie listopad - grudzień 2012 roku 3. Druk z pkt. 2 a będzie realizowany łącznie, w jednym zleceniu. 4. Druk z pkt. 2 d będzie realizowany łącznie, w jednym zleceniu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie ilościowym w odniesieniu do Kompletu kart pocztowych z pkt. 1 d, zmniejszenie do ilości 500 sztuk. Zmniejszenie ilości będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego wykonania umowy, z pominięciem usługi druku z pkt. 1 c niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną lub zapisane na płycie CD w formacie ustalonym z Wykonawcą. 8. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 9. Wykonawca, na własny koszt, wykona makietę do każdego druku z plików dostarczanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego cromalin, do każdego druku w formacie A4 w terminie 3 dni od dnia dostarczenia kompletnych plików przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do wydruku całego zamówienia. 11. Zamawiający musi zaakceptować lub wnieść uwagi do przedstawionego przez Wykonawcę cromalinu w ciągu 2 dni od dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga wysokiego standardu jakości druku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę 3 różnych wydruków z ostatniego roku, po trzy egzemplarze, odpowiadające parametrami graficznymi pozycjom z pkt. 1 a, e i f. 13. Odbiór wydrukowanych i gotowych materiałów odbywać się będzie osobiście przez Zamawiającego po powiadomieniu go przez Wykonawcę. 14. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każda partię drukowanych materiałów. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 7 dni od dnia jej zgłoszenia. 16. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 14 dni od ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania wydruków
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chck.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach