Przetargi.pl
Usługi dozorowania mienia na terenie Bazaru Osiedlowego BLOKI w Ciechanowie przy ul. Henryka Sienkiewicza 77

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6749200 , fax. 0 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów
    tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dozorowania mienia na terenie Bazaru Osiedlowego BLOKI w Ciechanowie przy ul. Henryka Sienkiewicza 77
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi dozorowania wszystkich istniejących obiektów handlowych znajdujących się na terenie Bazaru Osiedlowego BLOKI w Ciechanowie przy ul. Henryka Sienkiewicza 77 w okresie od dnia 01 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. Szacunkowa wartość zamówienia wynika z projektu uchwały budżetowej na 2010r. określonej zarządzeniem Nr 137/2009 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 12 listopada 2009r. w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2010 rok. Zmiana wysokości wynagrodzenia nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. W przypadku gdy uchwała budżetowa na 2010r. nie zostanie przyjęta lub zajdą inne okoliczności uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zobowiązany będzie do unieważnienia postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; wykonawca musi wykazać się przynajmniej jednym zamówieniem polegającym na wykonaniu lub wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. usług dozorowania obiektów lub ochrony obiektów. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna również pełnienie usług ogólnego nadzoru nad obiektem (dozór może być połączony z utrzymaniem czystości, porządku, usługami konserwacyjnymi i sprzątaniem obiektu); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty ze wskazaniem daty potwierdzenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana poprzez weryfikację dokumentów oraz oświadczeń złożonych przez wykonawcę zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami; 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p.; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 4. Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p.; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 8. Dokument uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotów występujących wspólnie - ze wskazaniem osoby upoważnionej lub osób upoważnionych do reprezentowania podmiotu; 9. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; brak podpisów osoby uprawnionej lub podpisanie oferty i załączników przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty; 10. Formularz cenowy-dokument wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 11. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach