Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2674261, 2674262 , fax. 032 2674261, 2674262
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
ul. Krakowska 16 16
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 2674261, 2674262, fax. 032 2674261, 2674262
REGON: 27750841300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi dozorowania i utrzymania w ciągłej czystości codziennie, tj. w dni robocze i święta w godzinach 06:00 ÷ 22:00 toalet publicznych zlokalizowanych w budynku Dworca PKP przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej w Będzinie w okresie 01.01.2010r. ÷ 31.12.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.dozorowanie i utrzymanie w ciągłej czystości toalet - codziennie, tj. w dni robocze i święta w godzinach 06:00 ÷ 22:00 1.1. dozorowanie polegające na nieprzerwanej obecności min. 1 osoby w obrębie toalet w godzinach określonych powyżej, 1.2. utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń oraz wyposażenia toalet: - powierzchnia posadzek (płytki gres) - 77,50 m2 - powierzchnia ścian (okładzina z płytek gres) - 156,80 m2 - powierzchnia ścianek i przegród (konstrukcja aluminiowa wypełniona płytą łatwo zmywalną) - 73,09 m2 (liczona obustronnie), w tym drzwi drewniane o wym. 0,95x2,00 - szt 7, - powierzchnia drzwi drewnianych (liczona obustronnie bez drzwi w ściankach uwzględnionych powyżej) - 19,80 m2, - powierzchnia drzwi wejściowych aluminiowych, oszklonych 1,0x2,0x2szt = 4,0m2 - powierzchnia grzejników stalowych płytowych (pow. do mycia) - 3,46m2 - w skład toalet publicznych wchodzą: 4 sanitariaty damskie, 3 sanitariaty męskie + 3 pisuary, 1 sanitariat damski przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 1 sanitariat męski przystosowany dla osób niepełnosprawnych, umywalnia damska, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie dla obsługi, 1.3. aktualne wyposażenie łącznie: umywalka - szt 8 ; dozownik na mydło w płynie - szt 8; suszarka do rąk - szt 4 ; lustra - szt 8 ; sedesy - szt 9; deski sedesowe - szt 9; pisuary - szt 3 ; spłuczki - szt 12 ; podajniki na papier toaletowy (małe rolki) - szt 9 ; kosze - szt 8 ; szczotki do w.c. - szt 9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium - nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. wykonali z należytą starannością lub wykonują minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, co najmniej dwóch usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 do SIWZ. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wykazanie dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każda, której realizacja polegała na usługach związanych z dozorowaniem i utrzymaniem czystości (sprzątaniem) sanitariatów, pomieszczeń biurowych lub użyteczności publicznej. 3. dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 2. zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne. 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż - 300.000,00 PLN. Jeśli z załączonej polisy nie będzie wynikało, że składka ubezpieczenia została opłacona, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego dokonanie wymaganej wpłaty. 5. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona osób i mienia Urzędu Miasta przy placu Jana Pawła II 6 oraz ul. Niedurnego 46 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-17 - Ochrona mienia oraz zabezpieczenie obiektów wraz z terenami należącymi do Zamawiającego w Tychach przy ul. Budowlanych 59 i ul. Grota Roweckiego 42-44.
Dodano: 2016-05-13 - Zadanie 1: Ochrona obiektu przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju Zadanie 2: Ochrona obiektu, utrzymanie czystości oraz obsługa Punktu Informacyjnego w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2015-11-24 - Zadanie 1: Ochrona obiektu przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju Zadanie 2: Ochrona obiektu, utrzymanie czystości oraz obsługa Punktu Informacyjnego w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2015-10-29 - Usługa fizycznego dozorowania i ochrony mienia należącego do GDDKiA Oddziału w Katowicach Rejonu w Lublińcu i Obwodu Drogowego w Lublińcu zlokalizowanego przy ul. Klonowej 3, 42-700 Lubliniec oraz Obwodu Drogowego w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Pogodna 1, 42-100 Kłobuck
Dodano: 2015-08-17 - Ochrona osób i mienia budynków Urzędu Miasta przy placu Jana Pawła II 6 oraz ul. Niedurnego 46 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-05-27 - Usługa fizycznego dozorowania i ochrony mienia należącego do GDDKiA Oddziału w Katowicach Rejonu w Częstochowie z siedzibą przy ul. Dmowskiego 3, 42-200 Częstochowa, Obwodu Drogowego w Rząsawie z siedzibą przy ul. Meliorantów 1, 42-209 Częstochowa oraz Obwodu Drogowego w Koziegłowach z siedzibą przy ul. Warszawskiej 26, 42-350 Koziegłowy
Dodano: 2014-12-24 - Przetarg nieograniczony na ochronę zaplecza magazynowo sprzętowego ZGK oraz tężni solankowej w Radlinie
Dodano: 2014-12-05 - Zadanie 1: Ochrona obiektu przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju Zadanie 2: Ochrona obiektu, utrzymanie czystości oraz obsługa Punktu Informacyjnego w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-10-17 - USŁUGA FIZYCZNEGO DOZOROWANIA I OCHRONY MIENIA NALEŻĄCEGO DO GDDKIA ODDZIAŁU W KATOWICACH REJONU W LUBLIŃCU I OBWODU DROGOWEGO W LUBLIŃCU ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. KLONOWEJ 3, 42-700 LUBLINIEC ORAZ OBWODU DROGOWEGO W KŁOBUCKU ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. POGODNA 1, 42-100 KŁOBUCK
Dodano: 2014-06-03