Przetargi.pl
usługi dozorowania

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności 44
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 017 5820576
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 5820573, fax. 017 5820576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi dozorowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKAZ MIEJSC PODLEGAJĄCYCH DOZOROWANIU ORAZ REALIZACJA POZOSTAŁYCH OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY Lp. Miejsce podlegające dozorowaniu oraz pozostałych obowiązków Wykonawcy Godziny wykonania usługi Wielkość obsady Średnia ilość godzin w miesiącu dni robocze soboty niedziele i święta 1. Cmentarz Komunalny w Mielcu, ul. Królowej Jadwigi 66 15:30-7:30 0 - 24 0 - 24 1, dodatkowo 01.11.2016 r. na zmianie od 6:30 powinny znaleźć się 2 osoby całodobowo 552 2. Zakład Dróg Miejskich w Mielcu, ul. Korczaka 20 15-7 0 - 24 0-24 1 552 3. Zakład Usług Komunalnych w Mielcu, ul. Korczaka 16 15-7 0-24 0-24 1 552 4. Budynek Administracji, ul. Wolności 44. 0-24 0-24 0-24 1 720 ZAKRES CZYNNOŚCI, OBOWIĄZKÓW, UPRAWNIEŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI WYKONAWCY Dozorujący podczas pełnienia swoich obowiązków obowiązany jest do podjęcia wszelkich działań zmierzających do prawidłowego dozoru mienia i wykonania powierzonych obowiązków, w szczególności: Dozorowanie obiektu ZUK: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem), - kontrola pomieszczeń socjalnych, biurowych oraz garaży. Dozorowanie obiektu Administracji: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy do selektywnej zbiórki odpadów znajdujących się na korytarzach budynku, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem). Dozorowanie obiektu Cmentarza Komunalnego: - zapewnienie bezpieczeństwa dozorowanego terenu przed kradzieżą i dewastacją, reagowanie na zdarzenia zakłócenia ładu i porządku publicznego, niedopuszczenie do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń, - dyżur stały na terenie Cmentarza w godzinach (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:30 do 7:30; w pozostałe dni (sobota, niedziela, dni świąteczne) oraz od 28.10.2016 r do 31.10.2016 r, całodobowo, dodatkowo 01.11.2016 r. na zmianie od 6.:30 powinno znaleźć się 2 pracowników całodobowo, - otwieranie i zamykanie bram cmentarza (otwieranie rano, zamykanie wieczorem każdego dnia tygodnia o godzinach przewidzianych w Regulaminie Cmentarza), kontrola i obchód całego strzeżonego terenu, - wpuszczanie na teren Cmentarza pojazdów kierowanych przez osoby niepełnosprawne lub kierowanych przez osoby przewożące osoby niepełnosprawne lub pojazdów kierowanych przez osoby, które uzyskały zezwolenie w biurze Zarządu Cmentarza Komunalnego (opłaciły wjazd na teren Cmentarza), - prowadzenie rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza, - niezwłoczne informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia oraz ujawnionych naruszeniach Regulaminu Cmentarza, - ścisłe współdziałanie w zakresie dozoru mienia i porządku publicznego z odpowiednimi służbami: policją, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym, prokuraturą, itp., - utrzymanie czystości w przydzielonym pomieszczeniu, - zdawanie obiektu pracownikom Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika służby, - utrzymanie czystości wokół budynków znajdujących się na terenie cmentarza, - odśnieżanie chodnika wokół budynków i placu przed bramą główną, posypywanie piaskiem (Sprzęt przekaże Zamawiający), - podlewanie kwiatów w wazonach, - opróżnianie małych koszy znajdujących się na placu głównym i przed bramką. Dozorowanie obiektu ZDM w Mielcu. - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem). OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO ODNOŚNIE ZABEZPIECZENIA OBIEKTU 1. Obiekty powierzone do dozorowania są zabezpieczone przed kradzieżą z włamaniem i niebezpieczeństwem pożaru środkami technicznymi stosowanymi zwyczajowo lub w przypadku obiektów podlegającymi szczególnemu dozorowaniu, środkami technicznymi wskazanymi w ustawie. 2. Klucze zapasowe do lokalu objętego dozorowaniem są przechowywane w sposób chroniący je przed kradzieżą i uniemożliwiający dostęp do nich osobom niepowołanym. 3. Po zakończeniu pracy w dozorowanym obiekcie klucze zdawane są na przechowanie dozorującemu, co odnotowuje się w rejestrze. WARUNKI PRACY WYKONAWCY 1. Zamawiający jest zobowiązany udostępnić dozorującemu odpowiednio oświetlone, czyste i ogrzewane pomieszczenie dla dozorującego przed odpadami atmosferycznymi i przed mrozem, stolik, krzesło, wieszak, lub szafkę na odzież, telefon. 2. W przypadku występowania na terenie obiektu powierzonego do dozorowania specyficznych lub szczególnie niebezpiecznych warunków, Zamawiający powinien zapoznać dozorującego z instrukcjami w zakresie zabezpieczenia ich przed narażeniem życia i zdrowia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy pracownika Wykonawcy, Zamawiający obowiązany jest natychmiast zawiadomić o tym Wykonawcę i udzielić wszelkiej pomocy przy badaniu okoliczności przyczyn wypadku. 3. Wykonawca w miejscu widocznym i dostępnym dla dozorującego winien umieścić wykaz telefonów do: Pogotowia Policji Straży Pożarnej Pogotowia Ratunkowego Pogotowia Gazowego Pogotowia Sieci Elektrycznej Pogotowia Sieci Wodociągowej Przedstawiciela Zamawiającego, którego należy powiadomić w nagłych wypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO SA I o/Mielec numer: 30 1240 2656 1111 0000 3793 0943 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej - oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności rachunku/ faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mpgk.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach