Przetargi.pl
usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Fabryczna 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 17 358 , fax. 17 85 16 960
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Fabryczna 17 17
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 17 358, fax. 17 85 16 960
    REGON: 69000711100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/e-bip.org.pl/mgopsgm; http:/bip.glogow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi doradztwa zawodowego, psychologicznego oraz trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia: 1.Organizacja spotkania promocyjnego: I ETAP lipiec 2013 r. na 30 osób,II ETAP styczeń- luty 2014 na 30 osób, III ETAP styczeń luty 2015 na 20 osób Wykonawca prezentuje program usługi -przedstawia prezentację - spotkanie pierwsze, zapewnia: a) pomieszczenie do przeprowadzenia spotkania:rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, ponosi koszty związane z wynajmem, zapewnia serwis kawowy: kawa, herbata, zimne napoje, ciasto, owoce, cukier, śmietanka do kawy, b) Otrzymanie przez każdego Uczestnika spotkania promocyjnego serwisu kawowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy. Produkty podawane podczas serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. c) oznakowanie pomieszczeń, w którym będzie odbywało się spotkanie promocyjne zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić imienną listę obecności, imienne potwierdzenie odbioru serwisu kawowego, płytę CD wraz ze zdjęciami ze spotkania promocyjnego. oryginały przekaże Zamawiającemu. Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie) do przeprowadzenia spotkania ponosi Wykonawca. Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będzie spotkanie promocyjne, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom projektu do miejsca zamieszkania. Wykonawca uczestniczy w podsumowaniu projektu ( przedstawia prezentację) - spotkanie drugie -grudzień 2013, grudzień 2014, czerwiec 2015. Dotyczy każdego etapu. 2. Grupowe doradztwo zawodowe z treningiem nowoczesnych form poszukiwania pracy, w tym wyznaczenie dla każdego Uczestnika Projektu IPD, list motywacyjny, rozmowa kwalifikacyjna, poszukiwanie pracy przez Internet dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski a) przewidywana liczba uczestników- I ETAP lipiec 2013 r. -20 osób, II ETAP luty -marzec 2014 -20 osób, III ETAP luty -marzec 2015 - 10 osób b) Przeprowadzenie warsztatów grupowe doradztwo zawodowe - 8 godzin zegarowych x 5 dni (40 godzin). Celem działania jest zapoznanie uczestników z metodami poszukiwania pracy, sporządzenie wzoru dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym na rynku pracy. Wykonawca ma opracować program warsztatu dla danej grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas, grupowego doradztwa zawodowego: a)Pomieszczenie przystosowane do wykonania zlecenia z miejscem siedzącym dla Uczestnika Projektu.b)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie grupowego doradztwa zawodowego serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj.: prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru dydaktycznych oraz serwisu kawowego i obiadowego, dzienniki zajęć, indywidualne diagnozy oraz indywidualne plany działań, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć je Zamawiającemu, płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z grupowego doradztwa zawodowego. Po zakończeniu grupowego doradztwa zawodowego Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu.d)Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie)do przeprowadzenia zajęć ponosi Wykonawca.e) Maksymalna dzienna liczba godzin zajęć nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych w godzinach 9.00-17.00 :od poniedziałku do piątku,.Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do miejsca zamieszkania. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania zajęć i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie należy również uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. c) uczestnikiem projektu może być osoba, która jest: zamieszkała na terenie gminy Głogów Małopolski,korzysta ze świadczeń ustawy o pomocy społecznej udzielanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim,jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w PUP w Głogowie Małopolskim lub nieaktywną zawodowo albo zatrudnioną,jest zagrożona wykluczeniem społecznym, jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku od 15 do 64. Dotyczy każdego etapu. 3.Trening kompetencji i umiejętności społecznych tj. komunikacja, asertywność, podniesienie samooceny, autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski a) Przewidywana liczba uczestników. I ETAP lipiec 2013 r. -20 osób, II ETAP luty -marzec 2014 -20 osób, III ETAP luty -marzec 2015 - 10 osób. Każde spotkanie powinno trwać 8 godzin zegarowych x 5 dni ( 40 godzin). b) Zakres przewidywanych zadań obejmuje: Wykonawca ma opracować program i zrealizować trening dla grupy z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników, którego celem będzie zwiększenie ich aktywności społecznej i zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas treningu kompetencji i umiejętności społecznych w szczególności: a) Pomieszczenie przystosowane do wykonania zlecenia z miejscem siedzącym dla Uczestnika Projektu.b)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie treningu kompetencji i umiejętności społecznych serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. c)oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj.: prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych oraz serwisu kawowego i obiadowego, dzienniki zajęć, indywidualne diagnozy oraz indywidualne plany działań, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć je Zamawiającemu, płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Po zakończeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu.Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie)do przeprowadzenia zajęć ponosi Wykonawca.Maksymalna dzienna liczba godzin zajęć nie może przekroczyć 5 godzin zegarowych w godzinach 9.00-17.00: od poniedziałku do piątku. Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do miejsca zamieszkania. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania zajęć i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie należy również uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. Uczestnikiem projektu może być osoba, która jest:zamieszkała na terenie gminy Głogów Małopolski,korzysta ze świadczeń ustawy o pomocy społecznej udzielanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim,jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w PUP w Głogowie Małopolskim lub nieaktywną zawodowo albo zatrudnioną,jest zagrożona wykluczeniem społecznym, jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku od 15 do 64. Dotyczy każdego etapu. 4. Doradztwo psychologiczne indywidualne i grupowe dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Głogów Małopolski : Doradztwo psychologiczne indywidualne 2 godziny zegarowe na jednego uczestnika projektu (40 godzin),Doradztwo psychologiczne grupowe 4 dni x 5 godzin zegarowych ( 20 godz.),Przewidywany termin realizacji zamówienia: I ETAP lipiec 2013 r. -20 osób,II ETAP luty -marzec 2014 -20 osób,III ETAP luty -marzec 2015 - 10 osób. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas indywidualnego, grupowego doradztwa psychologicznego w szczególności:a)Pomieszczenie przystosowane do wykonania zlecenia z miejscem siedzącym dla Uczestnika Projektu.b)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie indywidualnego doradztwa psychologicznego serwisu kawowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy. c)Otrzymanie przez każdego Uczestnika w trakcie grupowego doradztwa psychologicznego serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składającego się z zupy i drugiego dania. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno epidemiologiczne. d)oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj.: prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych oraz serwisu kawowego i obiadowego, dzienniki zajęć, indywidualne diagnozy oraz indywidualne plany działań, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć je Zamawiającemu, płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z indywidualnego, grupowego doradztwa psychologicznego. Po zakończeniu indywidualnego, grupowego doradztwa psychologicznego. Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu.Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Głogów Małopolski. Koszty wynajmu pomieszczeń (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie)do przeprowadzenia zajęć ponosi Wykonawca.Maksymalna dzienna liczba godzin doradztwa psychologicznego grupowego nie może przekroczyć 5 godzin zegarowych w godzinach 9.00-17.00 :od poniedziałku do piątku. Maksymalna dzienna liczba godzin doradztwa psychologicznego indywidualnego nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych, Wykonawca zwraca koszty dojazdów uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom do miejsca zamieszkania. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) w czasie trwania zajęć i w drodze na nie i z powrotem. Na potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie należy również uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. Uczestnikiem projektu może być osoba, która jest:zamieszkała na terenie gminy Głogów Małopolski, korzysta ze świadczeń ustawy o pomocy społecznej udzielanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim,jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w PUP w Głogowie Małopolskim lub nieaktywną zawodowo albo zatrudnioną,jest zagrożona wykluczeniem społecznym, jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku od 15 do 64. Dotyczy każdego etapu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.glogow-mlp.pl ; http:/e-bip.org.pl/mgopsgm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach