Przetargi.pl
USŁUGI DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO I ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W OPOLU

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4005950 , fax. 077 4005952
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
    ul. Armii Krajowej 36 36
    45-071 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4005950, fax. 077 4005952
    REGON: 00454028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO I ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W OPOLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: CPV: 85312300-2 - usługi dozoru i doradztwa Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa psychologicznego i zawodowego dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu pn. Moja praca - moja przyszłość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . Usługi prowadzone będą w formie: 1. Grupowych warsztatów psychologicznych dla pozostających bez zatrudnienia podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu w łącznej liczbie 80 osób: 1) Stacjonarne warsztaty psychologiczne dla 4 grup po 15 osób (łącznie 60 osób) przez 3 dni zajęć po 5 godzin zajęć dla każdej grupy (łącznie 60 godzin). Zajęcia będą się odbywały w pomieszczeniach Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA w Opolu ul. Małopolska 20A, od poniedziałku do piątku w godz. od 8,30 do 18,30, w świetlicy dostosowanej do przeprowadzania zajęć grupowych. 2) Wyjazdowy 7 dniowy trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 20 osób niepełnosprawnych. Zajęcia będą się odbywały w 2 grupach po 10 osób przez 5 dni po 25 godzin zajęć dla każdej grupy (łącznie 50 godzin) Zajęcia odbędą się w podczas, zorganizowanego przez Wykonawcę usług, wyjazdu uczestników wraz z 2 opiekunami z MOPR i prowadzącymi zajęcia psychologami do miejscowości wypoczynkowej na terenie województwa opolskiego - okolice Głuchołaz, Jarnołtówka, Pokrzywnej. Wyjazdowy 7 dniowy trening kompetencji i umiejętności społecznych odbędzie się w miesiącu czerwcu/ lipcu. 2.Doradztwa zawodowego dla pozostających bez zatrudnienia klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu w łącznej liczbie 80 osób: 1) Grupowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy: - dla 4 grup po 15 osób przez 4 dni po 5 godzin zajęć (łącznie 80 godzin), - dla 2 grup po 10 osób niepełnosprawnych przez 4 dni po 5 godzin zajęć (łącznie 40 godzin), Zajęcia będą się odbywały w pomieszczeniach Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA w Opolu ul. Małopolska 20A, od poniedziałku do piątku w godz. 8,30 - 18,30, w świetlicy dostosowanej do przeprowadzania zajęć grupowych. 2) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 60 osób po 3 godziny dla 1 uczestnika przez 7 miesięcy ( od kwietnia do października 2009r) - łącznie 180 godzin . 3) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 20 osób niepełnosprawnych po 2 godziny dla 1 uczestnika przez 7 miesięcy ( od kwietnia do października 2009r) - łącznie 40 godzin. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym będą się odbywały w pokojach terapeutycznych w Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA w Opolu ul. Małopolska 20A, od poniedziałku do piątku w godz. od 8,30 do 18,30. Szczegółowy zakres zamówienia jest zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: 1) wykażą się co najmniej 3 zrealizowanymi grupowymi warsztatami psychologicznymi/ treningami kompetencji i umiejętności społecznych w łącznej liczbie godzin co najmniej 30 każdy, 2) wykażą się co najmniej 3 zrealizowanymi grupowymi warsztatami aktywnego poszukiwania pracy w łącznej liczbie godzin co najmniej 40 każdy, 3) wykażą się realizacją indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego w ilości godzin co najmniej 100. 4) dysponują lub będą dysponować osobami: - psychologami- minimum 2 osoby, legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów psychologicznych i minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego i zajęć grupowych, - doradcami zawodowymi - minimum 2 osoby legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów z zakresu doradztwa zawodowego lub innym dokumentem uprawniającym do wykonywania zawodu doradcy zawodowego i co najmniej 1 rocznym doświadczeniem w pracy w poradnictwie zawodowym - indywidualne konsultacje, grupowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (osoby), która (które) została (zostały) umieszczone w wykazie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - podpis i pieczęć. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4. 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną