Gmina i Miasto Nowogrodziec ogłasza przetarg
- Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7380660 , fax. 75 7316416
- Data zamieszczenia: 2012-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Nowogrodziec
ul. Rynek 1 1
59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
tel. 75 7380660, fax. 75 7316416
REGON: 23082158100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi doradztwa prawnego w postępowaniu o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa prawnego z ewentualnym zastępstwem procesowym (w przypadku wystąpienia takiej potrzeby) w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług, poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami, a w szczególności: 1.1. Występowanie na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawie zwrotu nadpłaty podatku VAT w zakresie: - zastępstwa dotyczącego procedur postępowań sprawdzających, prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT; - zastępstwa dotyczącego postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT; - zastępstwa dotyczącego postępowań poprzedzających złożenie deklaracji rozliczeniowych w zakresie dotyczącym urzędowej interpretacji przepisów prawa podatkowego. 1.2. Przygotowanie korekt przyszłych rozliczeń deklaracji VAT, jak również przygotowanie bieżących i przyszłych rozliczeń VAT w miesięcznym okresie rozliczeniowym. 1.3. Przygotowywanie deklaracji, skarg, wniosków, wystąpień i pism procesowych dla sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego, lub podatkowego oraz w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nadpłaty podatku VAT. 1.4. W przypadku gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretacje prawa podatkowego. 1.5. Przygotowywanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych w sprawie. 1.6. Doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego, w tym co do celowości prowadzenia postępowań o zwrot nadpłaty w podatku VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791400007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodziec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi doradcze w zakresie logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+- Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu
Dodano: 2011-05-30 - Pełnienie funkcji biegłego i sporządzanie opinii prawnych na zlecenie Zespołów Kontrolnych Rady Miejskiej Wrocławia
Dodano: 2011-04-28 - ZP.12.2009 - Doradztwo i opinia prawna ekspertów zewnętrznych w procesie stanowienia aktów prawa miejscowego
Dodano: 2009-04-16