Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2013-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi doradztwa prawnego i podatkowego z zakresu finansów publicznych na rzecz Gminy Kleszczów i jej jednostek organizacyjnych; IZP.271.1.8.2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA DORADZTWA PRAWNEGO I PODATKOWEGO Z ZAKRESU FINANSÓW PUBLICZNYCH (w szczególności gospodarka budżetowa, sprawozdawczość budżetowa, dotacje, dochody gminy, wpływy podatkowe, inne należności publicznoprawne, tj. opłaty eksploatacyjne, opłaty przewidziane w przepisach szczególnych, których beneficjentem jest gmina) NA RZECZ GMINY KLESZCZÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 2 szkoły podstawowe, gimnazjum, zespół szkół ponadgimnazjalnych, 3 przedszkola). W ramach świadczonych usług wykonawca zobowiązany będzie do obsługi podatkowej i prawnej, w szczególności spraw dotyczących problematyki: 1. opracowywania projektów aktów prawnych rady gminy i organu wykonawczego gminy, w szczególności z zakresu finansów publicznych, podatków i opłat lokalnych, 2. poboru opłat, kar i innych należności publicznoprawnych wynikających z przepisów: - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - o gospodarce nieruchomościami, - o drogach publicznych - ochronie środowiska, - o ochronie przyrody, - prawo geologiczne i górnicze, 3. egzekucji należności publicznoprawnych, co do których gmina bądź jej organy wykonują funkcję wierzyciela bądź wierzyciela i organu egzekucyjnego, 4. udzielania, kontroli, rozliczania i zwrotu dotacji celowych, dotacji podmiotowych i dotacji przedmiotowych (oraz dotacji o charakterze mieszanym) udzielanych z budżetu Gminy na podstawie przepisów: - o finansach publicznych, - o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - o sporcie, - o ochronie środowiska, - o ochronie przeciwpożarowej, - prawo wodne - o systemie oświaty. 5. poboru podatków i opłat lokalnych (podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od posiadania psów, opłaty targowej) oraz opłaty skarbowej, 6. prowadzenia postępowań administracyjnych wynikających z przepisów: - o ewidencji ludności i o dowodach osobistych - o dostępie do informacji publicznej- - o dostępie do informacji o środowisku - o gospodarce nieruchomościami - w szczególności dotyczące opłat adiacenckich - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w szczególności dotyczące renty planistycznej, - prawo wodne - o drogach publicznych - prawo o ruchu drogowym - o ochronie przyrody 7. trybu i procedur obowiązujących w gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego (w szczególności uchwalanie budżetu, uchwalanie wieloletniej prognozy finansowej, udzielanie absolutorium przez radę gminy, tworzenie funduszu sołeckiego), 8. sprawozdawczości budżetowa jednostek samorządu terytorialnego, 9. zagadnień podatku od towarów i usług w gminie, 10. zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczących gminy, 11.gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz rozliczeń finansowych pomiędzy jednostkami a Urzędem Gminy. 12. zawierania porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego dotyczących przekazywania i powierzania zadań oraz środków finansowych, 13. zagadnień kontroli jednostek samorządu przez Regionalną Izbę Obrachunkową i Najwyższą Izbę Kontroli, 14. procedur odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie obsługi prawnej na rzecz komend powiatowych/miejskich Policji województwa łódzkiego
Dodano: 2015-12-30 - Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2014-08-27 - Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2013-12-17 - Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza, 95 - 100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16
Dodano: 2013-12-04 - Świadczenie kompleksowych usług w zakresie obsługi prawnej na rzecz Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2013-08-01 - Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza, 95 - 100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16
Dodano: 2012-11-20 - Obsługa prawna Gminy Miasto Zgierz i Urzędu Miasta Zgierza, 95 - 100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16
Dodano: 2011-11-29 - OBSŁUGA PRAWNA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI
Dodano: 2010-12-07 - Świadczenie usług doradczych związanych z zaopatrzeniem w energię elektryczną
Dodano: 2010-11-24 - Obsługa prawna i reprezentacja w postępowaniach przesądowych oraz sądowych w trybie nakazowym/ upominawczym i zwykłym, i egzekucyjnym dotyczącym windykacji należności z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego.
Dodano: 2010-07-19