Gmina Mykanów ogłasza przetarg
- Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
- Data zamieszczenia: 2010-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
ul. Samorządowa 1 1
42-233 Mykanów, woj. śląskie
tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
REGON: 15139811000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi doradczo-szkoleniowe obejmujące wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001- 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów, obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu :Stawiamy na Jakość i doświadczenie - Urząd Gminy w Mykanowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej): Wykonanie usługi doradczo szkoleniowej dla JST w wymiarze 224 godzin doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 wg tabeli poniżej Zadanie 2: przeprowadzenie szkoleń językowych dla pracowników Urzędu Gminy Przeprowadzenie szkoleń językowych z zastosowaniem metod mieszanych (szkolenie stacjonarne plus e-learning) oraz szkolenia wprowadzającego motywującego do nauki języków i wskazującego na konieczność ich doskonalenia. Szkolenia mają się odbyć w 2 grupach razem 18 osób w formule blended learning w tym 8 h motywowania do nauki,8h obsługa platformy e-learningowej, 48 godzin zajęć stacjonarnych, 108h szkoleń e-learningowych, 180h konwersacji indywidualnych. Warunki szkoleń: 1. Wykonawca zapewnieni catering (kawa, herbata, ciastka, ) na wszystkich szkoleniach stacjonarnych 2. Szkolenia będą odbywać się w siedzibie Urzędu. 3. Wykonawca ponosi koszty zakwaterowania, wyżywienia trenerów i inne koszty związane z pracą trenera. 4. Dostosowanie szkoleń do specyfiki funkcjonowania administracji samorządowej. 5. Umieszczenie emblematów Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich stronach materiałów szkoleniowych oraz Zaświadczeniach ukończenia szkolenia. 6. Przekazanie Zamawiającemu na 2 tygodnie przed każdym szkoleniem zakresu merytorycznego szkolenia, planu szkolenia wraz z celem i zakładanym efektem. 7. Przekazanie każdemu uczestnikowi drukowanych materiałów szkoleniowych na wszystkich szkoleniach. Za druk materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. 8. Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na początku oraz na końcu każdego szkolenia i przekazanie jej Zamawiającemu. 9. Zamawiający nie wymaga , aby przy realizacji zamówienia w danym szkoleniu czy realizacji innego elementu uczestniczyło równocześnie 2 trenerów czy szkoleniowców. Procedury poufności Wykonawca zachowa poufność informacji i danych osobowych uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia u uczestników projektu. CPV 79410000-1 usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79632000-3 szkolenie pracowników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną