Przetargi.pl
usługi doradczo-szkoleniowe obejmujące wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001- 2 zadania

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    ul. Samorządowa 1 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
    REGON: 15139811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi doradczo-szkoleniowe obejmujące wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001- 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów, obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu Stawiamy na Jakość i doświadczenie - Urząd Gminy w Mykanowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej): Wykonanie usługi doradczo szkoleniowej dla JST w wymiarze 224 godzin doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 wg tabeli poniżej Etap Termin realizacji Zakres i ilość godzin I. Audit wstępny i raport z auditu wstępnego 01 lipca 2010 r. - 31 lipca 2010 r. - przeprowadzenie diagnozy istniejącego systemu zarządzania zakończonej opracowaniem raportu z auditu wewnętrznego wraz z określeniem zakresu Systemu Zarządzania Jakością i wymaganej dokumentacji; - analiza zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień pracowników oraz analiza funkcjonującej dokumentacji - łacznie 16 godzin II. Sporządzenie wstępnej listy dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością 01 lipca 2010 r. - 31 lipca 2010 r. 8 godzin III. Sporządzenie Polityki Jakości dla Urzędu 01 sierpnia 2010 r. - 31 sierpnia 2010 r. 8 godzin IV. Szkolenia dla pracowników w zakresie systemu zarządzania jakością : -stacjonarne -na platformie e-lerningowej( on-line) 01 sierpnia 2010 r.-30 września 2010 r. - szkolenia stacjonarne niezbędne dla wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 dla wszystkich pracowników jednostki (38 osób) w godzinach pracy urzędu wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych i zaświadczeń dla wszystkich pracowników ; -szkolenia na platformie e- learningowej, z podziałem szkoleń dla kierowników oraz pozostałych pracowników (zagwarantowany bezpłatny dostęp do platformy na co najmniej dwa lata od otrzymania certyfikatu zgodnego z normą ISO 9001 wydanego przez niezależną jednostkę certyfikującą); Łącznie 24 godziny V. Dokumentowanie Systemu Zarządzania Jakością 01 września 2010 r. -20 grudnia 2010 r. - współpraca z wyznaczonymi pracownikami UG w zakresie budowy Systemu Zarządzania Jakością oraz przy opracowaniu projektów dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością w pełnym odniesieniu do standardu ISO 9001tj. księgi jakości, procedur wymaganych normą oraz standardów realizowanych procesów (sposoby postępowania) wraz z koniecznymi instrukcjami i formularzami (udział czynny konsultantów) w godzinach pracy urzędu; Łacznie 80 godzin VI. Wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością 01 listopada 2010 r.- 31 stycznia 2011 r. weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji przez kierownictwo urzędu; łącznie 32 godziny VII. Powołanie auditorów wewnętrznych i ich szkolenie 01 stycznia 2011 r. - 28 luty 2011 r. 24 godziny VIII. Przeprowadzenie auditu wewnętrznego 01 lutego 2011 r. - 31 marca 2011 r. - zaplanowanie wraz z powołanymi przedstawicielami kierownictwa auditów wewnętrznych oraz przeprowadzenie wspólnie z powołanymi i przeszkolonymi auditorami wewnętrznymi pierwszej serii auditów wewnętrznych ( udział konsultantów w auditach wewnętrznych) oraz wspólne opracowanie wzorcowych raportów z auditów; - udział w zaplanowaniu działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych po pierwszej serii auditów wewnętrznych; - pomoc w zakresie działań korygujących; - przygotowanie i udział w pierwszym przeglądzie zarządzania, - przygotowanie do certyfikacji. Łącznie 32 godziny Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001 wyda niezależna jednostka certyfikująca w miesiącu maju 2011 r. Zadanie 2: przeprowadzenie szkoleń językowych dla pracowników Urzędu Gminy Przeprowadzenie szkoleń językowych z zastosowaniem metod mieszanych (szkolenie stacjonarne plus e-learning) oraz szkolenia wprowadzającego motywującego do nauki języków i wskazującego na konieczność ich doskonalenia. Szkolenia mają się odbyć w 2 grupach razem 18 osób w formule blended learning w tym 8 h motywowania do nauki,8h obsługa platformy e-learningowej, 48 godzin zajęć stacjonarnych, 108h szkoleń e-learningowych, 180h konwersacji indywidualnych. W/w szkolenia mają zostać zrealizowane w okresie od czerwca 2010do lutego 2011. W ramach realizacji tego zadania muszą nastąpić następujące etapy realizacyjne: określenie składu grup szkoleniowych (wg poziomu zaawansowania), organizację i przeprowadzenie szkoleń z zakresu motywacji do nauki języka, szkolenia z zakresu obsługi platformy e-learningowej, realizację szkoleń tradycyjnych i e-learningowych, wykonawca musi przeprowadzić również ewaluację szkoleń językowych. Wykonawca musi być właścicielem platformy lub posiadać umowę na korzystanie z niej. Ponadto wykonawca musi zapewnić podręcznik spójny merytorycznie (ćwiczenia, słownictwo, gramatyka) z kursem na platformie e-learningowej. Kurs na platformie e-learningowej musi być kompleksowy a nauka zindywidualizowana. Szkolenia stacjonarne winny się odbywać w dniach roboczych od poniedziałku do piątku . Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony z wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Pozostałe warunki zamówienia: dotyczy obydwu zadań Warunki szkoleń: 1. Wykonawca zapewnieni catering (kawa, herbata, ciastka, ) na wszystkich szkoleniach stacjonarnych 2. Szkolenia będą odbywać się w siedzibie Urzędu. 3. Wykonawca ponosi koszty zakwaterowania, wyżywienia trenerów i inne koszty związane z pracą trenera. 4. Dostosowanie szkoleń do specyfiki funkcjonowania administracji samorządowej. 5. Umieszczenie emblematów Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich stronach materiałów szkoleniowych oraz Zaświadczeniach ukończenia szkolenia. 6. Przekazanie Zamawiającemu na 2 tygodnie przed każdym szkoleniem zakresu merytorycznego szkolenia, planu szkolenia wraz z celem i zakładanym efektem. 7. Przekazanie każdemu uczestnikowi drukowanych materiałów szkoleniowych na wszystkich szkoleniach. Za druk materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. 8. Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na początku oraz na końcu każdego szkolenia i przekazanie jej Zamawiającemu. Procedury poufności Wykonawca zachowa poufność informacji i danych osobowych uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia u uczestników projektu. CPV 79410000-1 usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79632000-3 szkolenie pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach