Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 226 947 503, , fax. 48 22 694 72 96
- Data zamieszczenia: 2020-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 48 226 947 503, , fax. 48 22 694 72 96
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/zamowienia-publiczne/1323,Zamowienia-publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi doradcze w zakresie zamawiania innowacyjnych produktów informatycznych w ramach Programu GovTech Polska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie zamawiania innowacyjnych produktów informatycznych w ramach Programu GovTech Polska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia i we wzorze umowy. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego na kwotę 593 000,00 zł netto, co stanowi 729 390,00 zł brutto przy zastosowaniu podstawowej stawki podatku VAT (23%). Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania środków w zależności, co nastąpi wcześniej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72200000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr PN- 1/2020”. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 37 1130 1062 0019 9404 5820 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3., przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2. pkt 2 – 5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym: w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań; dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2. pkt 2 – 5 powinno być: w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w formacie umożliwiającym odczyt dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia dokumentu na przykład w formacie xml. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli Wykonawca przesyła wadium poza ofertą na przykład e-mailem powinno ono być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania lub w postaci papierowego oryginału dokumentu, w odrębnej kopercie należy: złożyć w kasie, w siedzibie Zamawiającego, pokój 25A (kasa jest czynna we wtorki i piątki, w godz.: 11.00 - 13.00), z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr PN-1/2020” lub złożyć na Dziennik Podawczy – wejście od al. Szucha 14, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, z dopiskiem „Biuro Budżetowo-Finansowe – wadium w postępowaniu nr PN-1/2020 lub przesłać pocztą, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, z dopiskiem „Biuro Budżetowo-Finansowe – wadium w postępowaniu nr PN-1/2020”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, informację/listę składają i podpisują wszystkie podmioty; Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo udzielane jest osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
Dodano: 2024-05-17 - Świadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.
Dodano: 2024-01-19 - Świadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.
Dodano: 2023-07-17 - Usługa kontynuacji Asysty Technicznej i Konserwacji dla oprogramowania GEO-INFO w odniesieniu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania.
Dodano: 2023-06-12 - Usługi związane z oceną stron internetowych i aplikacji Urzędu m.st. W-wy pod kątem ich zgodności z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Dodano: 2023-04-28 - Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi Znak sprawy: IBE/44/2022
Dodano: 2022-12-07 - Usługa doradztwa informatycznego – konsulting w ramach projektu pn. „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym - System iPFRON+”
Dodano: 2021-04-22 - Realizacja usługi asysty technicznej i wsparcia oprogramowania centralnego systemu informatycznego, zainstalowanego na platformie sprzętowej, stanowiące funkcjonalną całość na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2021-03-01 - Usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365
Dodano: 2021-02-03 - Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi
Dodano: 2021-01-27