Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81364 Gdynia, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
ul. 10 Lutego 24
81364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
REGON: 22035628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi doradcze i konsultacyjne dotyczące problematyki dostępności architektonicznej oraz oceny merytorycznej w dokumentacjach projektowych uzgadnianych w przestrzeniach publicznych Gminy miasta Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze i konsultacyjne dotyczące problematyki dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami oraz w zakresie oceny merytorycznej dokumentacji projektowych uzgadnianych w przestrzeniach publicznych Gminy miasta Gdyni, z uwzględnieniem równości szans i niedyskryminacji. 2. Świadczone przez Wykonawcę usługi doradcze i konsultacyjne będę polegać w szczególności na opiniowaniu dokumentacji projektowych obiektów i przestrzeni publicznej oraz innych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gdyni oraz na monitoringu w zakresie stosowania zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. 3. Zapewnienie ww. usług przyczyni się do poprawnej realizacji zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami o różnych potrzebach funkcjonalnych oraz realnego wdrożenia postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opiniowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem spełnienia wymagań bezpieczeństwa i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w przestrzeni publicznej oraz obiektów kubaturowych na terenie miasta Gdyni, 2) ocenianie zgodności przyjętych rozwiązań z obowiązującymi standardami w Gdyni, 3) opiniowanie projektów podlegających uzgodnieniu przez zarządcę - w formie pisemnej lub/i otwartych dyskusji, 4) ustalanie szczególnych wytycznych dla formułowania warunków technicznych budowy dróg i infrastruktury - na wniosek Zamawiającego, 5) ocenę szczegółową rozwiązań technicznych elementów w przestrzeni publicznej z uwzględnieniem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, 6) ocenę dostępności obiektów, ulic i placów, placów publicznych, parkingów, terenów zielonych, rekreacyjnych, sportowych, a także rozwiązań przejść pieszych w układach komunikacyjnych, budowy dróg, ulic, ścieżek/dróg rowerowych oraz naziemnych elementów infrastruktury w obrębie pasa drogowego i innych miejsc ogólnodostępnych, 7) przygotowanie zaleceń do zastosowania standardów i rozwiązań przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami w nietypowych układach zagospodarowania przestrzeni publicznej i układów komunikacyjnych, 8) inicjowanie wprowadzania rozwiązań technicznych przestrzennych, poprawiających dostępność dla osób z niepełnosprawnościami, 9) identyfikowanie barier przestrzennych w mieście oraz przygotowanie wniosków o ich zmianę poprzez przebudowę, 10) opiniowanie wniosków o budowę pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w pasach drogowych, w szczególności w chodnikach bezpośrednio przylegających do zabudowy mieszkaniowej i usługowej, 11) opiniowanie inwestycji inwestorów niepublicznych, 12) reprezentowanie Gminy Miasta Gdyni na konferencjach, spotkaniach, szkolenia itp. w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Przewidywana, szacunkowa roczna liczba dokumentacji podlegających zaopiniowaniu – ok. 250 szt. 6. Przewidywana, szacunkowa, roczna liczba godzin pracy – ok 600 godz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71318000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) „Wykaz kwalifikacji i doświadczenia osoby” o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 7 do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE CZYNNOŚCI ZASTĘPSTWA INWESTORSKIEGO, POLEGAJĄCE NA SPRAWOWANIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W ZAKRESIE INWESTYCJI PN. „BUDOWA BUDYNKU PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU”
Dodano: 2020-07-29 - WYKONANIE CZYNNOŚCI ZASTĘPSTWA INWESTORSKIEGO, POLEGAJĄCE NA SPRAWOWANIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W ZAKRESIE INWESTYCJI PN. „BUDOWA BUDYNKU PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU”
Dodano: 2020-07-08 - WYKONANIE CZYNNOŚCI ZASTĘPSTWA INWESTORSKIEGO, POLEGAJĄCE NA SPRAWOWANIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W ZAKRESIE INWESTYCJI PN. „BUDOWA BUDYNKU PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU”
Dodano: 2020-06-25